F1: Jó ritmus nélkül véged Mogyoródon

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.07.22. 16.30

Nico Hülkenberg zsinórban tíz pontszerzés után érkezik a Force Indiával a Magyar Nagydíjra, a német pilóta szerint van esély a sorozat megnyújtására.

Nico Hülkenberg zsinórban tíz pontszerzés után érkezik a Force Indiával a Magyar Nagydíjra, a német pilóta szerint van esély a sorozat megnyújtására. “Az autó eddig mindenféle pályán jól működött, ebből kiindulva úgy érzem, erős lehet a szezon második fele is” – mondta Hülkenberg. “Még jönnek fejlesztések, főleg aerodinamikaiak, amelyekkel versenyben maradhatunk.”


“A Hungaroring nagy kihívást jelent, és nem sok teret enged a hibáknak. A második szektor tele van egymáshoz kapcsolódó kanyarokkal, el kell kapni a ritmust ahhoz, hogy gyorsak legyünk. Ha az egyik kanyart túl szélesen vesszük, máris oda a lendület. Az előzés még a DRS-szel is nehéz, csak egy egyenes van, és az sem túl hosszú. Az időjárás mindig forró, ami segít nekünk, az meg különösen jó jel, hogy az autó jól működött eddig a lassú kanyarokban.”

Sergio Perez jó szerepléssel szeretne elmenni nyári pihenőre. “A Magyar Nagydíj nagyszerű rendezvény, és mindig az idény egyik legforróbb versenye” – fogalmazott a mexikói. “Ez az utolsó verseny a nyári szünet előtt, mindenki jól akar szerepelni, hogy igazán ki tudja élvezni a vakációt. Ellenkező esetben nagyon hosszúnak is lehet érezni a szünetet.”

“Nagyon érdekes pálya, ahol kifejezetten résen kell lenni a beállításokkal, az autó gyengéit fejben kell tartani. Nagy terhelést kapnak a gumik is, mert állandóan kanyarban vagyunk, a hőség még nagyobb kihívás elé állít minket. Fontos, hogy szerezzek néhány pontot a nyári szünet előtt.”

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.