F1: A Ferrarinak nagyon kell Räikkönen

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.22. 14.35

A Ferrari csapatfőnöke szerint a jelenleg siralmas szériát produkáló Kimi Räikkönen megtartása nagyon is fontos az alakulat számára.

Amilyen jól sikerült Kimi Räikkönen Forma-1-es visszatérése a Lotusszal 2012-13-ban, a finn számára olyan rosszul alakul a második ferraris karrierje eddig. 
Míg Fernando Alonso az amúgy versenyképtelen, középmezőnybeli autóval 97 pontot gyűjtött össze 10 forduló alatt, a bajnokságban a 4., addig a 2007-es bajnok 19 pontot szerezve a 12., csak a küszködő Toro Rosso, valamint a teljesen reménytelen Lotus, Marussia, Sauber, és Caterham pilótáit előzi meg.


Egyre többen vélik úgy, hogy a Ferrari 2015-ös formajavulásához Räikkönent is le kellene cserélni, de a csapatfőnök, Marco Mattiacci nagyon is ragaszkodik hozzá.
A spanyol Marca emlékeztette az áprilisban érkezett főnököt, hogy az állás pillanatnyilag 10:1 Alonso javára: “Ez nem foci, nem így nézzük a dolgokat. Igen, jobb eredményeket szeretnék tőle, de Kimira nagyon is szüksége lesz a Ferrarinak jövőre is.”
 
“Hiszünk benne, korábbi világbajnok, a jelenünk és a jövőnk része is” – szögezte le egy másik interjúban az olasz Gazzetta dello Sportnak.
Míg Räikkönent illetően – kifelé legalábbis – nem akarnak változtatni, a jövő évben sokkal jobb autót szeretnének pályára küldeni Maranellóból. Mattiacci szerint a Lotustól jó egy éve visszacsalogatott technikai főnök, James Allison teljes erőbedobással dolgozik is ezen:
“Keményen dolgozik a jövő évi autón. Ez lesz az első modellje nálunk, és komoly reményeink vannak vele kapcsolatban.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.