F1: Räikkönennek kezd tetszeni a Ferrari

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.07.21. 15.30

Noha Kimi Räikkönen újabb pont nélküli futamot zárt Németországban, a finn egyre elégedettebb az F14 T viselkedésével.

Noha Kimi Räikkönen újabb pont nélküli futamot zárt Németországban, a finn egyre elégedettebb az F14 T viselkedésével. Räikkönen szerint a hockenheimi versenyét jelentősen befolyásolta, hogy Lewis Hamiltonnal, Sebastian Vettellel és Fernando Alonsóval is koccant, csapattársa azonban már bűnbakot lát benne a Ferrari konstruktőri versenyben való visszaesése miatt.


“Egyre inkább olyan az autó, amilyennek lennie kellene, még ha az eredmények nem is éppen olyanok” – mondta Räikkönen. “Az autó sokkal jobb volt Németországban, végre úgy vezethettem, ahogy mindig is szerettem volna.”

“A Q2-ben elrontottam a második próbálkozásomat, de a versenyen jó volt az autó a friss gumikon. A balelső rendre hamar elkopott ugyan, de ez a sérült első szárny miatt volt. Egy normális hétvégén, amikor több elem marad a kocsin, többre mehetek ezzel az autóval.”

“Tény, hogy nem vagyunk könnyű helyzetben, a dolgok nem a tervek szerint alakulnak. Valami mindig elromlik, de remélhetőleg egyszer vége lesz ennek. Nem valami vicces sorozatban ilyen hétvégéket produkálni, de ez a versenyzés része. Előbb-utóbb fordul a szerencsénk.”

Räikkönen szerint a Ferrari teljesítményét nem befolyásolta, hogy a német futam előtt minden csapat kiszerelte autójából a FRIC felfüggesztéseket. “Nehéz pontosan megmondani, hogy pályáról pályára mennyit ér a rendszer, de azt hiszem, nem nagy különbség vele vagy nélküle versenyezni.”

Kommentek

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.