F1: Magnussennek elérhetetlen a dobogó

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.07.19. 16.30

Jól működnek a McLaren Német Nagydíjra vitt fejlesztései, legalábbis, ha az egykörös tempóból indulunk ki. A versenyen bajban lehet a csapat.

Jól működnek a McLaren Német Nagydíjra vitt fejlesztései, legalábbis, ha az egykörös tempóból indulunk ki. A csapat többek között új hátsó szárnyat vitt Hockenheimbe, Kevin Magnussen meg is szerezte a negyedik helyet az időmérőn, a pénteki gyenge hosszú etapok miatt azonban a dán nem lát esélyt a dobogóra.


A McLaren számára kellemetlen meglepetés, hogy míg Magnussen a két Red Bullt is meg tudta előzni, addig Jenson Button be sem jutott a Q3-ba. Magnussen szerint ebben szerepe lehet a sok új alkatrésznek is. “Az autó itt másképp viselkedik” – mondta Magnussen. “Sok mindenen változtattunk, így a beállításokkal nincs könnyű dolgunk, talán emiatt küszködik Jenson is.”

“Van például egy új hátsó szárnyunk, amely a tervezettnél korábban került fel az autóra, ezért elismerést érdemel mindenki, aki a gyárban dolgozik. Nem tudom, hogy a versenyen mire lesz elég a teljesítményünk, a dobogó azonban valószínűleg elérhetetlen számunkra. Ahhoz nagyon sok szerencsére lenne szükségünk, bár a versenyen végül is minden megtörténhet. A negyedik hely kiindulásnak nem rossz.”

Button a Q2-ben először egy feltartásra panaszkodott a rádión, aztán arra, hogy nem stimmelt az autó egyensúlya. “Nem a Lotuson múlt” – ismerte el Button. “Volt még egy próbálkozásom, de valamilyen rejtélyes okból erre teljesen megváltozott az autó egyensúlya, egyáltalán nem volt tapadásom.”

“Nem tudom, hogy ennek van-e köze a FRIC kiszereléséhez, de tény, hogy az egész hétvégén problémáim voltak.”

Kommentek

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Két furgon nyolc parkolóhelyet foglalt

Győrben két elkanászodott furgon rabolt rá rendesen a rendelkezésre álló parkolóhelyekre.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.