F1: Felül kell vizsgálni az összes új szabályt!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.07.18. 15.00

Niki Lauda szerint itt az ideje, hogy az F1-es fejesek leüljenek végre, és egyenként elemezzék az elmúlt tíz év összes szabályváltoztatásának hatását.

Niki Lauda szerint itt az ideje, hogy az F1-es fejesek leüljenek végre, és egyenként elemezzék az elmúlt tíz év összes szabályváltoztatásának hatását. A halk V6-os turbómotorok miatt az év eleje óta megy a hiszti, hogy rossz irányba megy a Forma-1, a leghangosabb kritikus a Ferrari-elnök Luca di Montezemolo.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


Montezemolo hónapok óta válságtanácskozásokat hív össze az F1 jövője miatt, a héten ugyanakkor Jean Todt FIA-elnök is megszólalt, jelezve, hogy mindenféle szabályváltoztatási javaslatra nyitott. Niki Lauda már jelezte, hogy szívesen részt venne egy az F1 helyzetét elemző ülésen, azt is bedobta, hogy ezen az elmúlt tíz év szabályváltoztatásain is át kéne menni.

“Mindegyiken egyenként végig kell mennünk, és megvizsgálnunk, hogy hasznára voltak a Forma-1-nek, vagy éppen ellenkezőleg” – mondta Lauda. Az Auto, Motor und Sport szerint az érintett időszakban 77 komolyabb változás történt a technikai és sportszabályzatban, vagyis nem lesz rövid menet, amíg végigmennek rajtuk.

Kommentek

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.