F1: Nem ez lesz az utolsó hockenheimi futam

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.17. 13.35

Bár a 2015-től elvileg már csak a Nürburgring rendezi a Forma-1-es Német Nagydíjat, Hockenheimben nem fogadják el a helyzetet.

Június közepén a Nürburgring új tulajdonosa, a Capricorn azt jelentette be, hogy 2015-től már csak náluk rendezik a Német Nagydíjat, véget ér a Hockenhemmel folytatott éves rotáció.
Az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone is megerősítette ezt akkor egy interjúban: “Semmi bajom Hockenheimmel, de úgy tűnik, ők nem képesek megfelelni a feltételeinknek. Különleges szerződést kötöttünk, hogy ezzel is segítsük őket, de ez nem maradhat így örökké. Ha a Nürburgringgel hosszú távra szóló szerződést kötünk, akkor az a legokosabb, ha felbontjuk a jelenlegi szerződéseket és már 2015-től az újat léptetjük életbe.”


Hockenheimben természetesen nagyon felháborodtak, a pálya főnöke, Georg Seiler pedig továbbra is ragaszkodik ahhoz, hogy nem az e hétvégi Német Nagydíj lesz az utolsó Forma-1-es futamuk.
“A közleményt a Capricorn adta ki, nem Bernie Ecclestone. Nagy kár volt ezt négy héttel a Német Nagydíj előtt bedobni – íratlan szabály, hogy a szerződés aláírásáig csendben kell maradni” – idézte Seilert a DPA hírügynökség.
A kérdésre, hogy megvitatja-e a helyzetet a hétvégén Ecclestone-nal, Seiler így felelt: “Folyamatos kapcsolatban vagyunk, de épp ez a lényeg, a bizalmas tárgyalásokról nem beszélünk kifelé.”
“De én nem aggódom, ugyanis 2018-ig szerződésünk van (a verseny rendezésére)” – összegzett.

Kommentek

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

F1: Videón Rosberg mercis búcsúkörei

A Mercedes a hétvégén Sindelfingenben ünnepelt, a visszavonuló Nico Rosberg megtette utolsó métereit a csapat színeiben.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.