F1: A Sauberre vadászik a Marussia

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.17. 10.35

A Marussia a következő két versenyhétvégén még közelebb szeretne kerülni az idén vergődő Sauberhez. A bajnokságban már előttük állnak, de a tempó még hiányzik.

A Marussiának 2014-ben végre sikerült az áttörés, a korábbi sereghajtó a Monacói Nagydíjon pontot szerzett, a konstruktőri bajnokságban nem csak a másik mezőny végi kiscsapatot, a Caterhamet, hanem az idén szenvedő, de patinás múltú Saubert is megelőzik.
A csapatfőnök, John Booth szerint a szezon második felében is folytatódhat a fejlődés:


“Sűrű heteink voltak a Brit Nagydíj óta. Előbb ott volt a kétnapos silverstone-i teszt, utána pedig a begyűjtött adatok elemzése, hogy a most következő két versenyhétvégén is folytathassuk a fejlődést. Hihetetlen, hogy már el is jutottunk az idény feléig, jön a Német Nagydíj. Az első kilenc forduló nagyon gyorsan elrepült, de van mit felmutatnunk, és nagyon örülök, hogy sikerült megőrizni a 9. helyet a konstruktőri bajnokságban. Bízom benne, hogy sikerül bizonyítanunk, hogy az elmúlt hetekben még tovább fejlesztettük az MR03-ast, és hogy egy kicsit közelebb kerültünk a Sauberhez” – magyarázta az angol szakember. 
Botth-hoz hasonlóan a pilóták is nagyon bizakodóak:
“Németországban jó lesz újra autóba ülni, remélhetőleg a nagyon jól sikerült silverstone-i teszt eredményei is megmutatkoznak majd. A legutóbbi futamon, főleg az időmérőn megmutattuk, hogy fejlődünk, szóval ezt várjuk most is” – nyilatkozta Max Chilton, utalva arra, hogy a Brit Nagydíj kvalifikációján mindkét autóval a Q2-be jutottak.
 
“Bízunk benne, hogy még közelebb leszünk a Sauberhez, és újra jól sikerül az időmérő” – tette hozzá Bianchi. Jól ment a teszt Silverstone-ban, remélem, hogy erősen szerepelhetünk majd a nyári szünet előtti két versenyen, a Német és a Magyar Nagydíjon!”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.