F1: Jövőre is gyenge lesz a Renault?

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.07.15. 12.30

A Renault szerint könnyen elképzelhető, hogy még jövőre is bajban lesz a későn elkezdett V6-os projekt miatt. De már nem lehet visszacsinálni.

A Renault szerint könnyen elképzelhető, hogy még jövőre is bajban lesz a későn elkezdett V6-os projekt miatt. A francia gyártó botladozva kezdte az idei szezont, első számú csapata, a Red Bull egyenesen elfogadhatatlannak nevezte a Renault teljesítményét. Noha a Renault már túl van a menedzsment átszervezésén, és a Red Bull is bízik a Mercedes utolérésében jövőre, a Renault óvatosabb a kilátásokkal kapcsolatban.


“Tudjuk, hogy a 2015-ös motor előrelépés lesz, de ez mindig relatív” – jelentette ki Remi Taffin, a Renault főmérnöke. “Mondhatjuk, hogy elégedettek vagyunk, mert mondjuk tízszázalékos pluszt tűztünk ki célul, és ezt el is értük. De ha a riválisok 15 százalékot találnak, akkor kiestünk.”

“Minden azon múlik, hogy helyesen tűzzük ki a célt, teljesítsük, és legyen is rá időnk. Csakhogy már július van, vagyis el kell kezdenünk a jövő évi motor alkatrészeit gyártó gépek felállítását, ez pedig eléggé megnehezíti a helyzetet.”

A Renault az elmúlt hónapokban nem csinált titkot abból, hogy saját magát hozta nehéz helyzetbe azzal, hogy későn állt neki a V6-os motor megtervezésének. Noha a télen lesz mód a specifikációk módosítására, Taffin szerint az elvesztegetett időt már nem lehet pótolni.

“A fejlesztési ciklust jelentősen befolyásolja, ha valaki egy évvel később áll neki a munkának. Ha változtathatnánk valamin, az biztos az lenne, hogy egy évvel hamarabb elkezdjük a munkát. De megvan a tervünk, és próbáljuk követni. Nyugodtan kijelenthetjük azonban, hogy jövőre sem lesz könnyű dolgunk.”

Kommentek

34 évet vezetett jogosítvány nélkül a magyar férfi

Próbálkozott a vizsgával, végül nem jött össze, így 34 évig vezetett jogsi nélkül, most kapták el a rendőrök.

15 pusztítóan kontár módon tuningolt autó

Stílusérzéket és mértékletességet nyomokban sem tartalmazó autók Mekkmester-díjas tunerektől.

Önvezető autóban gondolkozik az Apple

Komolyan gondolkozik az önvezető autó fejlesztésén az Apple, de ehhez a hatóságok és a többi fejlesztő segítsége is szükséges lesz.

Hihetetlen látvány a porban csapató 6-os BMW

Rallyautó bármiből lehet, még egy olyan luxuskupéból is, mint a BMW 650i.

Elektromos buszt álmodott meg a Škodák tervezője

A Czechbus kiállításon megtekintettük a csehek legújabb büszkeségét, melyet az a férfi tervezett, aki korábban Škoda buszokat is megálmodott.

Csak egy darab készült ebből a Ferrariból

Dr. Rick Workman nem szeretett volna olyan Ferrarit, amilyen bárkinek lehet, inkább felkérte az olasz gyártót, hogy építsenek egyet csakis neki.

Jelentősen drágulhat az üzemanyagok ára

Akár 10 forinttal is drágulhat az üzemanyagok ára a jövő héten a piaci változások alapján.

Új 5-ös BMW – Káprázat és parasztvakítás

Ne higgyétek, hogy a gazdagok élete csupa játék és mese! A Harman Kardon vagy Bowers & Wilkins hifi csak az egyik kérdés, amit a G30 kódú új BMW 5 kapcsán el kell dönteni.

Vége a pénzbehajtásnak Újpesten

Pár hete írutunk arról a sokak szerint nem egyértelmű forgalmi helyzetről, ahol csak úgy hullottak az 50 ezres büntetések. Mára változott a helyzet.

F1: A fél mezőny bejelentkezett a Mercedesnél

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda azt mondja, óriási az érdeklődés Nico Rosberg megüresedett helye iránt, mégsem lesz könnyű betölteni a bajnoki ülést.

Kitiltják a dízeleket több nagyvárosból

Párizs, Madrid, Athén és Mexikóváros összefogott, majd közösen bejelentette: 2025-től kitiltják az útjaikról a dízelüzemű járműveket.

F1: A Mercedes tényleg számolhat Alonsóval?

A Mercedes még egyetlen nevet sem említett a nagy meglepetésre visszavonulását bejelentő Nico Rosberg utódjaként, de a korábbi nyilatkozatok alapján Fernando Alonso tényleg a listájukon lehet.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.