F1: Belenyúlnak a Mercedes-párharcba?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.15. 09.30

A Mercedes-csapat elnöke ígéri, hogy nem fogják befolyásolni Nico Rosberg és Lewis Hamilton bajnoki címért folytatott csatáját, de úgy tudni, a stratégiákat egységesítik.

A Mercedes 2014-re olyan erős autót épített, amelyikkel gyakorlatilag az idény első harmadára eldöntötték a konstruktőri cím sorsát, és az is világos, hogy egyéniben csak Nico Rosberg vagy Lewis Hamilton diadalmaskodhat majd.
Az viszont, hogy melyikük lesz a bajnok az év végén, még teljesen nyitott, ugyanis kilenc fordulónyi adok-kapok után a különbség mindössze négy pont kettejük között, a csata végtelenül kiélezett. A rivalizáció persze feszültségeket generál, bizalmatlansághoz, titkolózáshoz is vezet, aminek nem örül a csapat, ezt a főnök, Toto Wolff már korábban elismerte.


“A motorsportban egyénként nem lehet dominálni. A pozíciónk a közös munkát dicséri. Persze bizonyos területeken a pilóták megtartanak maguknak ezt-azt, hogy ezzel lépéselőnybe kerüljenek, és a csapat ezt is elfogadja. Azonban ennek nem lehet negatív hatása a csapat haladására” – mondta nemrég a Speed Weeknek Wolff.
Az olasz Autosprint most arról ír, hogy a Mercedesnél úgy próbálják kiegyenlíteni az esélyeket, hogy mostantól a két pilóta gyakorlatilag megegyező versenystratégiát kap majd, ugyanannyi bokszkiállást végez majd Rosberg és Hamilton.
A csapat elnöke, Niki Lauda továbbra is állítja, hogy szabad a verseny.


“Mindig is szabadon versenyezhettek, és ez így is marad. Már negyvenezerszer megkérdezték ezt tőlem, de nincs változás. Ha be akartunk volna avatkozni, akkor azt már az idény elején megtehettük volna, de nem tettük” – mondta a háromszoros bajnok a brazil Totalrace-nek.
“Ugyanott tartunk most, mint Monaco után” – utalt a pontkülönbségre Lauda. “A csata teljes erőbedobással folytatódik. Jön Hockenheim – lehet, hogy a szívemnek nem tesz jót, de nagyon élvezetes!”

Kommentek

F1: Megmutatjuk Vettel kedvenc zenéit

Szokatlan playlisteket állítottak össze Sebastian Vettelel kapcsolatban, de a rádiós beszólásai alapján telitalálat a két lista.

F1: Torpedóval a fején indul az orosz pilóta

A hazai versenyére érdekes sisakfestést választott a Toro Rosso versenyzője, Danyiil Kvjat. A Vettel-balesettel viccel az orosz pilóta, torpedóval a fején versenyez majd.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

Mit ér a Lada, ha nem segíti nosztalgia?

Sokak szerint a Lada eddig fogadtatása a Kádár-kor iránt egyesekben élő nosztalgiából fakad. A Vesta azonban egy új korszak autója, amit olyan embereknek mutattunk meg, akiknek ez pont olyan modern kori autó, mint az összes többi.

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósok pedig szidják a kamionsofőröket.

Lengén öltözött hölgyek olasz autókra gerjednek

Az életet igenlő szenvedély, a nagy kanállal habzsolt élvezet minden valamire való olasz autóban megbújik, és az alábbi képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a hölgyek tisztában vannak ezzel a ténnyel. Hiába, egy Ferrari V8-as hörgése többet mond ezer szerelmes szónál.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.