F1: Belenyúlnak a Mercedes-párharcba?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.15. 09.30

A Mercedes-csapat elnöke ígéri, hogy nem fogják befolyásolni Nico Rosberg és Lewis Hamilton bajnoki címért folytatott csatáját, de úgy tudni, a stratégiákat egységesítik.

A Mercedes 2014-re olyan erős autót épített, amelyikkel gyakorlatilag az idény első harmadára eldöntötték a konstruktőri cím sorsát, és az is világos, hogy egyéniben csak Nico Rosberg vagy Lewis Hamilton diadalmaskodhat majd.
Az viszont, hogy melyikük lesz a bajnok az év végén, még teljesen nyitott, ugyanis kilenc fordulónyi adok-kapok után a különbség mindössze négy pont kettejük között, a csata végtelenül kiélezett. A rivalizáció persze feszültségeket generál, bizalmatlansághoz, titkolózáshoz is vezet, aminek nem örül a csapat, ezt a főnök, Toto Wolff már korábban elismerte.


“A motorsportban egyénként nem lehet dominálni. A pozíciónk a közös munkát dicséri. Persze bizonyos területeken a pilóták megtartanak maguknak ezt-azt, hogy ezzel lépéselőnybe kerüljenek, és a csapat ezt is elfogadja. Azonban ennek nem lehet negatív hatása a csapat haladására” – mondta nemrég a Speed Weeknek Wolff.
Az olasz Autosprint most arról ír, hogy a Mercedesnél úgy próbálják kiegyenlíteni az esélyeket, hogy mostantól a két pilóta gyakorlatilag megegyező versenystratégiát kap majd, ugyanannyi bokszkiállást végez majd Rosberg és Hamilton.
A csapat elnöke, Niki Lauda továbbra is állítja, hogy szabad a verseny.


“Mindig is szabadon versenyezhettek, és ez így is marad. Már negyvenezerszer megkérdezték ezt tőlem, de nincs változás. Ha be akartunk volna avatkozni, akkor azt már az idény elején megtehettük volna, de nem tettük” – mondta a háromszoros bajnok a brazil Totalrace-nek.
“Ugyanott tartunk most, mint Monaco után” – utalt a pontkülönbségre Lauda. “A csata teljes erőbedobással folytatódik. Jön Hockenheim – lehet, hogy a szívemnek nem tesz jót, de nagyon élvezetes!”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.