F1: A Sauber nem mászik ki a gödörből

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.14. 15.30

Esteban Gutierrez szerint a svájci csapat idén elveszett, nem képesek kikecmeregni a problémák labirintusából.

Míg a Sauber 2012-ben több dobogós helyezést is szerzett, és tavaly a nehéz kezdet után végül igen szépen hajrázott, a svájci alakulat idén bő két évtizedes Forma-1-es története legrosszabb idényét éli. 


A hinwili autó az első kilenc fordulóban egyszer sem jutott a Q3-ba az időmérőn, és a versenyeken sem értek a top10-be, a konstruktőri bajnokság 10. helyén, gyakorlatilag a Caterhammel holtversenyben állnak. 
Esteban Gutierrez szerint egyszerűen nem képesek kikeveredni a Ferrari motorral szerelt C33-ast sújtó többféle probléma együttes útvesztőjéből.
“Azt hiszem, a magyarázat elég egyszerű: az autó leszorítóereje gyenge, a motort pedig a szabályok miatt nem lehet fejleszteni. A nagycsapatokkal ellentétben arra sincs pénzünk, hogy teljesen átalakítsuk a kasztnit.”
 
“Jelenleg próba-szerencse alapon dolgozunk, igyekszünk kiismerni az autót, mindenféle megközelítést kipróbálunk, mert pillanatnyilag el vagyunk akadva. Nyilván így nem lehet túl egyenletesen teljesíteni, de nincs mit tenni, próbálkoznunk kell.” 
A mexikói pilóta a tavalyihoz hasonló feltámadásra sem számít a szezon második felében.


“Arra nem hagyatkozhatunk, a tavalyi különleges év volt. A gumikat az idény közepén lecserélték, szokatlan fordulat volt, de idén nincs szó ilyesmiről. A szélcsatornás előrejelzésektől sem vagyunk sokkal elmaradva, szóval nem lehet nagy változásra számítani.”
“Őszintén el kell ismernünk, hol tartunk, és ki kell ismernünk az autót, mert nem várhatjuk ölbe tett kézzel a csodát. Tavaly a gyors kanyarokban elég jók voltunk, szóval olyan pályákon jó esélyeink voltak, de idén mindenütt gyönge az autó. Azt kell mondjam, ennél rosszabb már nem nagyon lehetne.”

Kommentek

Így sprólol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

Már ezért is többet kell fizetniük az autósoknak

Az autósok 2016-ban átlagosan 78 000 forintért kötöttek teljes körű casco biztosítást, ami közel 9 százalékkal haladja meg az előző év hasonló időszakában mért szintet (71 600 Ft).

Magyar pilóta a ralikrossz-világbajnokságban

2017-ben állandó magyar versenyzővel startol a ralikrossz-világbajnokság.

Drága a magyar üzemanyag, ennyiért adják a szomszédok

Szétnéztünk, hogy a szomszédos országokban mennyibe kerül az üzemanyag, és a müzlibe vágtuk a kanalat.

Jön az ingyenes magyar KRESZ-vizsga

A tervek szerint ingyenessé teszik a KRESZ-vizsgát a diákok számára.

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.