Évi 15 millió dollárt, azaz 3,3 milliárd forintot ér a Williams és a Martini közötti szponzori szerződés, derül ki a HITC Sport írásából. Az istálló nevét és fizimiskáját is alárendelte az ügyletnek: a Williams Martini Racing autói orruktól a farkukig az ismert vermutmárka kék-fehér-piros színeiben pompázik. 

Kép: Williams Martini Racing

A Johnny Walker marketingeseit alighanem a gutaütés kerülgette, amikor nyilvánosságra kerültek a számok: ők ugyanis 20 millió dollárt (4,5 milliárd Ft) fizetnek évente a McLarennek azért, hogy egy jóval kisebb felületen megjelenhessenek az autókon és reklámcikkeken. 
Az igazság azonban az, hogy az utóbbi összeg/felület arány áll közelebb a reálishoz: a Williams például nagyjából 13 millió dollárt (2,9 milliárd Ft) kap a Banco do Brasiltól, cserébe pedig madárpiszoknyi felületet adnak csak a pénzintézetnek – igaz, a dél-amerikai banknak többet ér az istálló két brazil érdekeltsége, Felipe Nasr tartalék pilóta és a tizenegyszeres GP-győztes Felipe Massa. 

Kép: McLaren Mercedes

Szakértők szerint a Martini annak köszönheti a remek ár-érték arányú szerződést, hogy neve 1968 óta egybeforrt az autósporttal, így az istállónak megtiszteltetést (de főleg extra adag hírverést) jelent, hogy a cég logóját viselheti.