F1: Rosberg érezte, hogy rossz a váltó

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.07.06. 17.25

Nico Rosberget bosszantja a szezonbeli első kiesése, csak abban reménykedik, hogy a meghibásodott váltót nem kell kicserélni.

Nico Rosberget bosszantja a szezonbeli első kiesése, csak abban reménykedik, hogy a meghibásodott váltót nem kell kicserélni. Ebben az esetben büntetéssel kezdené hazai versenyét, a soron következő Német Nagydíjat.


Rosberg a 29. körben kényszerült félreállni, és mivel csapattársa, Lewis Hamilton megnyerte a versenyt, már csak négy pont az előnye összetettben. “Nagyon bosszantó” – mondta Rosberg. “Nem tudom, mi történt, de az egészen biztos, hogy a váltó volt a ludas. Már viszonylag korán észrevettem, hogy valami baj van, a 21. körben voltak az első jelek. Akkor még ment tovább, de egyre rosszabb lett a helyzet.”

“Mondtam is a rádión, hogy adjanak beállítási javaslatokat, hogy legalább eljussak a célig, néhány pontot jó lett volna szerezni. A srácok próbáltak is segíteni, de semmi nem változott.” Rosberg már a felvezető kör elején jelezte, hogy valami nem stimmel, valójában az lehetett a legelső jel.

“Nem gondoltam volna, hogy totálkáros lesz a váltó, mindent megpróbáltunk, de hiába. Annak örülhetünk, hogy itt is látszott, az autónk teljesen domináns, ez a verseny olyan volt, mint a szezon elején. A gyorsaság remek, de a megbízhatóságon is dolgoznunk kell.”

“Most ki kell elemeznünk a váltó hibáját, még nem világos, lehet-e vele kezdeni valamit. Elképzelhető, hogy csere és hátrasorolás lesz belőle, de a hazai versenyem így is nagyszerű hétvége lesz.”

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.