F1: Hamilton cserben hagyta a szurkolókat

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.07.05. 15.55

Lewis Hamilton maga sem tudja, miért fejezte be idő előtt az utolsó gyors körét a Brit Nagydíj időmérőjén.

Lewis Hamilton maga sem tudja, miért fejezte be idő előtt az utolsó gyors körét a Brit Nagydíj időmérőjén. Az angol láthatóan összezavarodott az érthetetlen hibájától, az újságírók előtt is csak makogott.


“Nem tudom, nem tudok válaszolni erre a kérdésre” – mondta Hamilton, amikor arról kérdezték, miért vette el a gázt. “Simán csak úgy döntöttem, hogy nem fejezem be a kört.”

Hamilton abba az egyszerű kérdésbe is belezavarodott, hogy azért döntött-e a kör megszakítása mellett, mert úgy érezte, nincs esélye a javításra. “Nyilván nem. Jelenleg semmit nem tudok mondani erről.”

Később azért összeszedte magát kicsit. “Én hibáztam. Mindegy, mit beszéltünk a rádión, az én döntésem volt. Ilyen a pálya, és ilyen a brit időjárás. Itt sok a hazai szurkoló, bocsánatot kérek, amiért cserben hagytam őket. Jelenleg nem hiszem, hogy holnap győzelemmel kárpótolhatok mindenkit, de mindent beleadok majd. Holnap újra erős leszek.”

A világbajnokság szempontjából Hamilton elég kiélezett helyzetben hibázott, de Niki Lauda megerősítette, Hamilton saját döntésének issza a levét. “Trükkös volt a vége” – fogalmazott Lauda. “Simán vezettünk, aztán döntenünk kellett, hogy kimegyünk-e újra. Mindketten úgy voltak vele, hogy megpróbálják, de Lewis úgy érezte, a pálya lassabb, és félreállt. Nico befejezte a körét.”

“Lewis saját döntése volt, azt hitte, nem lehet gyorsabb, de Nico bizonyította, hogy nagyon is lehetett gyorsulni, ő döntött jól. Ismét lenyűgöző munkát végzett a nehéz körülmények között is.”

Toto Wolff sportigazgató-csapatfőnöknek nagy csalódás volt az időmérő. “Elég elkeserítő a helyzet” – bökte ki Wolff. “Annyi mindent el lehet rontani ilyen helyzetben, a Ferrari példája is bizonyította, hogy az utolsó másodpercekig figyelni kell.”

“Nem hinném, hogy ugyanolyan dominánsak lennénk, mint voltunk. Tegnap látszott ugyan, hogy van még egy kis előny, de csak idő kérdése, hogy az ellenfelek a nyakunkon legyenek. Nem lehetünk elöl az egész szezonban.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.