Alonso: 19. hely, és akkor mi van?

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.07.05. 16.10

Fernando Alonso egészen könnyedén vette, hogy a Ferrari már a Brit Nagydíj időmérőjének elején elszállt a túl későn felrakott slick gumik miatt.

Fernando Alonso egészen könnyedén vette, hogy a Ferrari már a Brit Nagydíj időmérőjének elején elszállt a túl későn felrakott slick gumik miatt. “Minden összejött” – kezdte Alonso. “Igyekeztünk reagálni a körülményekre és másokra, láttuk, hogy a Sauber slickeket tett fel, mi is így tettünk.”


“Nem bánom, hogy így döntöttünk, mindenki száraz gumikat tett fel, de jött az eső. Ez van, holnap megpróbálunk javítani. Veszítenivalónk nincs, a rajthelyünk nulla pontot ér.” Alonso utoljára 2010-ben esett ki a Q1-ben, akkor a Maláj Nagydíjon nem jutott tovább.

“Az kétségtelen, hogy hibáztunk, de nem katasztrófa a dolog, mert a bajnokságért nem vagyunk harcban. Igazából mindegy, hogy a nyolcadik vagy a 19. helyről indulunk. Néha megesik az ilyesmi, ha a jó gumit tesszük fel, hősök vagyunk, ha a rosszat, így jártunk. Mivel a két Williams-pilóta is itt van mellettünk, valamit rosszabbul csináltunk, mint a többiek. Próbálunk egy jót versenyezni.”

A spanyol ezzel együtt, immár kerek perec leírta az idei évet: “Igen, nem szeretnék hazudni, vége. Úgy gondolom, ha Rosbergen vagy Hamiltonon kívül bárki is azt állítja, hogy van még esélye a bajnoki győzelemre, az hazudik.”

Kimi Räikkönen sem csinált nagy ügyet a kiesésből. “Balszerencse? Inkább rossz időzítésről volt szó” – magyarázta a finn. “Az eső elkezdett esni a kör felénél, nem tehettünk semmit. Nyilván javítunk holnap, ha innen nem tudnánk előrébb lépni, akkor valami nagy baj van. Mindenesetre hosszú és nehéz verseny lesz holnap, majd meglátjuk.”

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.