F1: Nem fog megint égni a Renault

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.01. 15.30

A Renault-nál azt ígérik, hogy az ausztriai leszereplés után a hétvégi Brit Nagydíjon már nem fordulnak elő a két héttel ezelőtti problémák.

A Red Bull óriási blamát könyvelhetett el a két héttel ezelőtti hazai futamán, ami elsősorban a Renault-nak volt köszönhető. A francia gyártó motorjaival szerelt autók gyakorlatilag labdába sem rúghattak a Red Bull Ringen, az energiaital-gyártó négy járgánya közül csak egy ért be, Daniel Ricciardo a 8. helyet tudta megszerezni.


A Red Bullnál “elfogadhatatlannak” bélyegezték a Renault teljesítményét, de a motorgyártó főnöke azt mondja, a hétvégi Brit Nagydíjra javítottak.
“Pozitív hozzáállással érkezünk Silverstone-ba. Kimondhatjuk, hogy Ausztria elkeserítően alakult, de minden lehetséges forgatókönyvet részletesen megvizsgáltunk, és bízunk benne, hogy a hibák nem ismétlődnek majd meg” – állította a Renault Sport F1 vezetője, Remi Taffin.
“Két szinten is módosítások történtek: egyrészt a szoftverfejlesztés technikai oldalán, másrészt ellenőrzési téren, hogy még azelőtt elcsíphessük a problémákat, mielőtt komoly hibává válnának. Tiszta lappal érkezünk a hétvégére.”


A hétvégi Brit Nagydíj az 50. lesz a sorban, de a Renault számára is lesz egy kis történelmi jelentősége: a francia gyártó 1977-ben Silverstone-ban küldte pályára a Forma-1 történetének első turbómotorját.
“Mindig öröm Silverstone-ba menni, hatalmas a tömeg, nagyszerű a hangulat, a nézők értenek a Forma-1-hez, emellett a klienseink háromnegyedének is ez a hazai versenye (Red Bull, Lotus, Caterham). Az pedig különös jelentőséget ad most, az új turbómotorok miatt, hogy a Renault 1977-ben itt mutatta be az F1 első turbóját.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.