F1: Kitart a Ferrari szövetségese

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.01. 09.30

Bár hírbe hozták már őket a Mercedesszel, a Saubernél egyelőre kiállnak a nem túl versenyképes motort gyártó szállító, a Ferrari mellett.

A Sauber eredetileg a Mercedes partnereként és támogatásával lépett be a Forma-1-be, azonban bő másfél évtizede a Ferrari lojális szövetségese. 
Az idén nyolc forduló után is pont nélkül álló svájci csapat versenyképtelenségében az olaszok nem túl jól sikerült erőforrása is belejátszik, így felmerült, hogy akár ők is átvehetnék a McLaren által jövőre üresen hagyott vásárlói helyet, de Hinwilben azt mondják, egyelőre kitartanak az olaszok mellett. 


“Továbbra is jó a kapcsolatunk a Ferrarival” – mondta a Crash.netnek a csapatfőnök-résztulajdonos Monisha Kaltenborn. “Voltak már jó és rosszabb időszakaink együtt. Igen, pillanatnyilag elérhető a piacon egy olyan erőforrás, amelyikkel előnyben vannak a partnerek, az a motor uralja az idényt” – utalt a Mercedesre.
“Nekünk nincs meg ez az előnyünk, de tudom és bízom benne, hogy a Ferrarinál dolgoznak a javuláson, és már most is látjuk ennek az eredményeit. Jönnek a fejlesztések, de végső soron a teljes csomagról van szó, minden területen javulni kell” – magyarázta az F1-es történetének legrosszabb évét teljesítő csapat vezetője.
A Sauber – ha nem is ennyire – tavaly is küszködött az idény első felében, de a nyári szünet után komoly lendületet vettek. Kaltenborn szerint idén is sokat segíthet majd az augusztusi vakáció.
“Nagyon remélem, hogy júliusban is látunk valami előrelépést, de talán a szünetet használhatjuk majd ki, akkor vehetünk új lendületet. Persze azt sem szabad elfeledni, hogy az aktuális évre fordított erőfeszítések hiányozhatnak a következő idényben. Viszont a tavalyhoz képest megvan az a különbség, hogy jövőre nem jön olyan radikális változás, szóval az idei munka remélhetőleg hasznosítható lesz a jövő évi autónál is.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.