F1: Hagyjuk már verekedni a pilótákat!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.06.26. 14.30

Niki Lauda szerint egyszer és mindenkorra véget kell vetni annak a gyakorlatnak, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség minden koccanás után vizsgálatot indít.

Niki Lauda szerint egyszer és mindenkorra véget kell vetni annak a gyakorlatnak, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség minden koccanás után vizsgálatot indít a Forma-1-ben. A háromszoros világbajnok nyitott kapukat dönget, mert az FIA nemrég jelentette be, hogy ezentúl csak azokat az eseteket vizsgálja, amikor valaki egyértelműen hibás, vagy ha egy csapat – úgymond – feljelent valakit.


Lauda szerint ennél tovább is lehet menni, a szövetségnek egyáltalán nem kéne beavatkoznia büntetési jelleggel a versenyekbe. “Bernie Ecclestone-nal és Charlie Whitinggal is beszéltem már erről. Többször” – mondta Lauda. “Nem szeretem a mai F1-ben, hogy két pilóta csak közel kerül egymáshoz, mint Lewis és Nico a montreali első kanyarban, és már ki is írják, hogy vizsgálat alatt állnak.”

“Charlie-nak és Bernie-nek is mondtam, hogy vissza kellene hozni a régi időket, amikor Nelson Piquet simán bemosott a másik versenyzőnek [Eliseo Salazarnak] a pálya mellett. Rá kell hagyni ezeket a dolgokat a pilótákra, felesleges beavatkozni. Ami most van, az vicc, a közönség csak röhög rajtunk, mert már nem vagyunk versenyzők.”


“Perez és Massa ütközését is felesleges volt felfújni, sima versenybaleset volt. Ennek véget kell vetni. Ha valaki panaszkodni akar a verseny után, rendben, legyen rá lehetősége. Egy csomó pénzbe, ügyvédbe és egyebekbe kerül, szóval nem fogják erőltetni. Túl sok a kontroll minden felett.”

Kommentek

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

F1: Labdába sem rúgnak idén a kisebb csapatok?

A Renault főnöke szerint a 2017-es Forma-1-es idény újabb fegyverkezési versenyt hoz, ami még esélytelenebbé teheti a független kis- és középcsapatokat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.