F1: Nem csak a motor gyenge a Ferrarinál

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.06.25. 16.30

Marco Mattiacci, a Ferrari új csapatfőnöke már tudja, mit kell tennie az alakulatnak ahhoz, hogy újra a vb-címért harcolhasson.

Marco Mattiacci, a Ferrari új csapatfőnöke már tudja, mit kell tennie az alakulatnak ahhoz, hogy újra a vb-címért harcolhasson. Többé-kevésbé Maranellóban is mindenki belátta már, hogy az idei évnek annyi, a csapat már a 2015-ös felkészülésre koncentrál.


“Kanada után fontos volt, hogy összeüljünk, átbeszélni a dolgokat és világossá tenni a helyzetet” – mondta Mattiacci. “Pontos menetrend szerint tárjuk fel a gyengeségeinket, a vezetés pont azért van, hogy ezeket a lyukakat betömködje. A stratégiával kapcsolatos kulcslépéseinket megtartjuk magunknak, felesleges szövegeléssel nem akarunk előnyt adni az ellenfeleinknek.”

Jó ideje világos, hogy az idei szezonban a Mercedes motorja a legerősebb, a Ferrarié nemcsak gyengébb, nehezebb is a németek hibrid V6-osánál. Mattiacci úgy véli, a Ferrari nem csak a motor miatt van hátrányban.

“A Ferrari jelenleg nem dolgozik jobban a Mercedesnél. Nem akarok kiemelni egy bizonyos területet, ez nem lenne fair, mert szerintem nem kizárólag a motor az oka a problémáinknak.” Fernando Alonso tapasztalt némi fejlődést az elmúlt hetekben, bár a spanyol sem vár nagy ugrást az év végéig.

“Haladtunk egy kicsit, de nehéz megítélni, mit csinálnak a többiek, és ők mennyit fejlődnek” – magyarázta Alonso. “Keményebben és jobban kell dolgoznunk a többieknél. Mindenkinek vannak jobb és rosszabb időszakai, nekünk is, de remélhetőleg megvan a technológiánk ahhoz, hogy nagyobbakat lépjünk előre az ellenfeleinknél.”

Kommentek

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

Ismét drágulnak az üzemanyagok

Nem áll meg a drágulás a kutakon, szerdán ismét emelkedik a benzin és a gázolaj ára.

Nézd meg a legújabb magyar KRESZ-táblát!

Új tábla az autósoknak: Magyarországon először az M7-es autópályán helyezték ki az elektromos autók töltési pontjáról informáló közúti jelzést.

Sportosítja terepkombiját a Volvo

A Polestar teljesítményoptimalizációs csomagot emelt hasú luxuskombijára is kiterjesztette a Volvo. A V90 Cross Country érdemben nem lett erősebb, viszont dinamikusabb.

Emily Ratajkowski így is nagyon szexi

Napjaink legnépszerűbb, és talán legszebb modellje Emily Ratajkowski, akiről kerestünk néhány olyan fotót, amivel az autóbuzik is meg lesznek elégedve.

Önvezető BMW-k lepik el München belvárosát

Önállóan közlekedő autók tesztelését kezdi jövőre München belvárosában a BMW.

Az új Fiat platójáról vadásztunk

A vadász legjobb barátja a kutyája és a fegyvere, őket pedig szorosan követi a sorban az autója. Ezért kipróbáltuk éles helyzetben, hogy boldogul a Fiat Fullback egy hivatásos vadász kezei között.

Így változik az útdíjrendszer jövőre

Jövőre nem emelkednek a tömegközlekedési tarifák, és az úthasználati díjrendszerben sem lesz komoly változtatás.

Hidrogén hajthatja a Lexus új csúcsmodelljét

Brit sajtóértesülések szerint a Lexus LS utódmodellje nem is hibrid, hanem egyenesen hidrogén üzemanyagcellás lesz. A modell 2019-ben érkezik, addig még bármi megtörténhet.

F1: Vettel nem készül a Mercedeshez

Sebastian Vettel azt mondja, nem pályázik Nico Rosberg megüresedett mercedeses ülésére, neki a Ferrarinál van dolga 2017-ben is.

Minden évben jön egy-egy elektromos Mercedes

Felső fokozatba kapcsol a Mercedes-Benz villanyautó-projektje: kilenc éven belül tíz vadonatúj elektromos modellnek kell piacra kerülnie.

F1: A Mercedes-főnök nem hajt Alonsóra, Vettelre

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azt mondja, nem igazán szeretné elcsalni Sebastian Vettelt a Ferraritól vagy Fernando Alonsót a McLarentől Nico Rosberg helyére. Kimi Räikkönen nincs a képben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.