F1: A Mercedesnek árthat a pilóták sikere

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.24. 11.35

A Mercedesnél a versenyzők kiélezett küzdelme árt a csapatmunkának, a titkolózás rontja az esélyeiket, mondja a csapatfőnök Toto Wolff.

Az idény első harmadában a Mercedes a Forma-1 bő hat évtizedes történetében is ritkán előforduló szinten dominált, azonban a messze legjobb autó birtokában így óhatatlanul a csapat két versenyzőjének kell megküzdenie a bajnoki címért.
A Mercedes-csapat vezetésének egyik szeme nevet, viszont a másik sír, hiszen a Nico Rosberg és Lewis Hamilton között egyre jobban kiéleződő belharc rossz hatással van az abszolút teljesítményre.  


“Az elsődleges célunk az, hogy szabad versenyt biztosítsunk a számukra. Olyan kiegyenlített a küzdelem, hogy a világért sem szeretnénk kívülről belenyúlni, egyik vagy másik irányba befolyásolni” – magyarázta a csapat “frontember” társfőnöke, Toto Wolff az Osztrák Nagydíjon.
 
“Azonban emiatt volt is egy kis problémánk szombat délelőtt. Az utolsó edzés után nem voltunk olyan jó formában, a hangulat pedig rosszabb volt, mint a korábbi hétvégéken. Látjuk, hogy egyre élesedik a küzdelem, és emiatt csorbát szenved az átláthatóság. Ügyelnünk kell arra, hogy a csapat ne szenvedjen hátrányt emiatt.”
“A teljes csapatra, mindkét pilótára és a stábjaikra is tekintettel kell lennünk. Minden futamon tanulnunk kell, de ez csak akkor lehetséges, ha nyitott és átlátható a munkakörnyezet. És nem is csak a versenyzőkről van szó, a velük dolgozó stábokról is, akik szintén a csapat tagjai. Ők is versengenek egymással” – írta le a legtöbb Forma-1-es csapatnál ilyen-olyan szinten meglévő dilemmát.
“A versenyzők elsődleges célja az egyéni bajnoki cím megszerzése, míg a miénk a konstruktőri bajnokság megnyerése, és az, hogy emellett valamelyik versenyzőnk megnyerje az egyénit is” – összegzett az osztrák szakember.

Kommentek

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.