F1: Alonso tesz a tiszteletre

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.23. 13.30

Fernando Alonso azt mondja, az erőn felüli teljesítményeivel kivívott tisztelet helyett jobban örülne a győzelmeknek.

Fernando Alonso a vasárnapi Osztrák nagydíjon az 5. helyen vitte be a Ferrarit, megint jócskán túlteljesítve világbajnok csapattársát, Kimi Räikkönent (10.). 
A spanyol pilóta évek óta a Ferrari autóinak potenciálja feletti eredményeket hoz, amivel komoly elismerést is vívott ki a paddockban a rivális csapatok és pilóták részéről, de azt mondja, a tisztelet helyett inkább már díjakat, azaz dobogós helyezéseket, futamgyőzelmeket, bajnoki címeket szeretne.


“Hogy őszinte legyek, nem nagyon” – válaszolta a kérdésre, hogy elégtételt jelent-e a számára, hogy az Osztrák Nagydíjon ő volt a legjobb nem Mercedes-motort használó versenyző. 
“Már öt éve ez megy. Mindig jólesik, ha mások úgy látják, hogy a maximumot hozom, megvan a tisztelet a versenyzőtársak, a csapatfőnökök és szurkolók részéről. De jobban örülnék, ha nem tisztelnének, viszont több trófeát gyűjtenék” – magyarázta a futam után. 
“Jelenleg azonban nem vagyunk abban a helyzetben, szóval javulnunk kell, több dobogó, több győzelem kellene, még jobban kell segíteni a csapatot.”
Alonso 2010 óta tartó ferraris karrierje alatt háromszor lett második a világbajnokságban – 2010-ben és 2012-ben hajszállal lemaradva -, azaz a Red Bull-dominancia éveiben is kihívó volt, pedig logikusan Mark Webbernek “járt” volna a 2. pozíció. 

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.