Ejti a szponzor Schumachert

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.23. 11.30

Michael Schumacher egyik személyes szponzora elhagyja a reklámarcként már nem alkalmazható Forma-1-es legendát. Nemrég még mást mondtak.

Bár Michael Schumacherről pont egy hete tudtuk meg, hogy elhagyhatta a tavaly december végi síbalesete óta kényszerű tartózkodási helyét jelentő grenoble-i kórházat, és hogy már “nincs kómában”, a nagyközönség minden bizonnyal még hosszú-hosszú ideig nem láthatja újra a Forma-1-es legendát.
Az immár svájci családi otthonukhoz közeli Lausanne-ban ápolt 45 éves expilótát most el is hagyja az egyik személyes szponzora, nyilván a fentiek miatt.
A termékeit éveken keresztül a sportos, időnként félmeztelen Schumacherrel hirdető Rosbacher ásványvíz-gyártó 2014 végén nem hosszabbít szerződést a hétszeres világbajnokkal, tudósít a svájci Sonntagsblick: “Azután csak maga termék lesz a reklámunk” – erősítette meg a cég szóvivője.
A dolog üzletileg érthető, azonban furcsa, ugyanis a Rosbacher anyacége, a Hassia főnöke, Dirk Hinkel nemrég még arról beszélt, hogy kitartanak a régi partner mellett:
“Kitartunk mellette és a családja mellett, és a legjobbakat kívánjuk neki” – állította Hinkel, hozzátéve, hogy a nyolcéves együttműködésük jelentősen megnövelte a márka ismertségét.

Schumacher nyolc év alatt ismertté tette a márkát

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.