Bár Michael Schumacherről pont egy hete tudtuk meg, hogy elhagyhatta a tavaly december végi síbalesete óta kényszerű tartózkodási helyét jelentő grenoble-i kórházat, és hogy már “nincs kómában”, a nagyközönség minden bizonnyal még hosszú-hosszú ideig nem láthatja újra a Forma-1-es legendát.
Az immár svájci családi otthonukhoz közeli Lausanne-ban ápolt 45 éves expilótát most el is hagyja az egyik személyes szponzora, nyilván a fentiek miatt.
A termékeit éveken keresztül a sportos, időnként félmeztelen Schumacherrel hirdető Rosbacher ásványvíz-gyártó 2014 végén nem hosszabbít szerződést a hétszeres világbajnokkal, tudósít a svájci Sonntagsblick: “Azután csak maga termék lesz a reklámunk” – erősítette meg a cég szóvivője.
A dolog üzletileg érthető, azonban furcsa, ugyanis a Rosbacher anyacége, a Hassia főnöke, Dirk Hinkel nemrég még arról beszélt, hogy kitartanak a régi partner mellett:
“Kitartunk mellette és a családja mellett, és a legjobbakat kívánjuk neki” – állította Hinkel, hozzátéve, hogy a nyolcéves együttműködésük jelentősen megnövelte a márka ismertségét.

Schumacher nyolc év alatt ismertté tette a márkát