Az Osztrák Nagydíj egyik, ha nem “a” legkiemelkedőbb teljesítményét a Force Indiá-s Sergio Perez nyújtotta, aki a 15. helyről rajtolva (az eredi 15., Romain Grosjean a bokszból rajtolt), az élmezőnnyel ellentétes stratégiát végrehajtva kilenc helyet javított, és végül a hatodikként intették le.


A mexikói pilóta a Kanadai Nagydíj utolsó körén Felipe Massával történt ütközése miatt öthelyes rajtbüntetést vitt magával a Red Bull Ringre – amit az újratárgyaláson sem sikerült semmissé tenni -, de úgy hiszi, anélkül akár a dobogóra is felért volna. 
“Megint megvolt a tempónk ahhoz, hogy a dobogóig jussunk, szóval elég rosszul jött ez a büntetés. A 16. helyről idáig jutni mutatja, hogy milyen erősek voltunk. A Williams most a dobogóra is állt, szóval javulnunk kell, de így is nagyszerű eredmény ez, ha tekintetve vesszük a rajthelyünket” – mondta a verseny után.  
“A futamot a lágy gumikon kezdtem, pár helyet javítottam. Az első kanyart jól kaptam el, Jenson (Button) kiszaladt, ez fontos momentum volt, ugyanis ugyanolyan stratégián voltunk. Ez volt számomra a futam egyik kulcsmomentuma.”
Perez ezzel 8 pontot szerzett, ehhez csapattársa, Nico Hülkenberg 2 pontot tett hozzá – ő az utolsó körben veszített egy pozíciót Daniel Ricciardóval szemben, a német unalmasnak érezte a versenyt. 
“A futam önmagában elég egyszerű volt, csak egy-két csatám volt” – magyarázta Hülkenberg. “Sokáig Magnussen volt előttem, próbáltam üldözni, de ma ennyit tudtunk kihozni a gumikból és az autóból.”


“A sebesség az egész versenyen hiányzott, az egyensúllyal és a tapadással sem voltam mindig kibékülve. Szerintem nem nagyon volt több ebben a versenyben.”
“Ami az utolsó kört illeti, utolértünk néhány lekörözött autót, egy kicsit útban voltak. Ezzel időt veszítettem, és a teljes utolsó kört kerék a kerék elleni csatával töltöttem. Egy ideig védekeztem, de a Red Bullon frissebb gumik voltak, így nem sok esélyem maradt. A következő kanyarban belülre kerültem ugyan, de Daniel kívül is olyan későn tudott fékezni, hogy muszáj volt elengednem.”
“Elemezni fogjuk az adatokat, még nem tudom, hogy Sergio stratégiája volt-e a jobb. Az biztos, hogy Silverstone-ban jobb teljesítményre lesz szükség.”
A Force India a kettős pontszerzéssel gyakorlatilag ugyanazt hozta, mint az előlük menekülő Ferrari (5. és 10. hely), így a különbség nem változott: az olasz csapat 98 ponttal a 3., a silverstone-i alakulat 87 egységgel a 4. a konstruktőri versenyben.