F1: Alonso örül és Massát isteníti

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.06.21. 16.15

Fernando Alonso örül az Osztrák Nagydíj időmérőjén megszerzett negyedik helynek, de úgy érzi, csak jó stratégiával van esély legyőzni a Mercedes-motoros autókat.

Fernando Alonso örül az Osztrák Nagydíj időmérőjén megszerzett negyedik helynek, de úgy érzi, csak jó stratégiával van esély legyőzni a Mercedes-motoros autókat. “Jó érzés, hogy ennyire közel voltam a legjobbakhoz, de igazán elégedett csak az első sorral lennék” – mondta Alonso.


“Szeretnék gratulálni Felipének, lenyűgöző munkát végzett, és tudom, hogy régóta várt erre a pillanatra. Mindig tudtam, hogy nagyon-nagyon gyors, kevesen hittek nekem, amikor azt mondtam, hogy ő volt az eddigi leggyorsabb csapattársam. Szerintem lesz esélye a győzelemre is. A mi tempónk továbbra sem olyan jó, mint a Mercedesé vagy a Williamsé, de ezen a versenyen így is a szokásosnál közelebb lehetünk hozzájuk. Összességében a vártnál jobban alakultak a dolgok, egy remek körrel fejeztem be a szezon eddigi legjobb időmérőjét.”

“Még nyitott, hogy mi lesz holnap, nagy küzdelemre számítok, mindent megteszek majd, hogy a lehető legelőrébb végezzek. Ha lesz esély a dobogóra, szeretném megragadni. Tudjuk, hogy Lewis mögöttünk van, és övé a legjobb autó, igazából nem is normális, hogy előtte vagyunk. Valószínű, hogy előbb-utóbb előrekeveredik majd. Normál körülmények között nem tudjuk megfogni a Mercedeseket, de a stratégiával esetleg elérhetünk valamit. Figyelnünk kell majd Ricciardóra és Vettelre is, aki a sok új gumijával okozhat meglepetést.”

“Világos, hogy a Kanadában bemutatkozott új elemekkel fejlődtünk, az előző versenyen valamilyen okból mégsem tudtunk előnyt kovácsolni belőlük. Most úgy tűnik, tényleg a jó irányba megyünk, de még hosszú út áll előttünk.”

A nyolcadik idővel záró Kimi Räikkönen azt mondta, hogy továbbra is gondjai vannak a gumikkal, a Red Bull Ring első kanyarja pedig kifogott rajta:
 
“Nagyon küszködtem az első kanyarral, nem tudtam elcsípni. Három köröm volt, próbálkoztam, de az utolsó körön kockásra fékeztem a bal elsőt ugyanott, és ezzel annyi is volt. Az első kanyaron úszott el minden, az egyenesekben már sok időt veszítettem a vibrációk miatt, nem jött a köridő. Elkeserítő, hogy egész hétvégén nem tudtam összerakni egy rendes kört. A tempó nem lett volna rossz, de küszködtem. Azért nem katasztrófa, de nem épp itt szeretnék tartani.”
 
“A futamon jobban bírok a gumikkal. Egy körön nem tudom őket rendesen működésre bírni – nem is csak ezen a hétvégén -, de a versenyeken jobban szokott menni.”

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.