F1: Vettel elismeri, hogy le van maradva

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.20. 10.00

Sebastian Vettel elismeri, hogy egyelőre Daniel Ricciardo jobban bír az autóval, de azt állítja, hogy a fiatal ausztrál nem keményebb ellenfél Mark Webbernél.

Sebastian Vettel 2014-es címvédése finoman szólva sem indult jól, a német pilóta az idény kezdete óta rendszeresen kikap új csapattársától, Daniel Ricciardótól, aki két héttel ezelőtt Kanadában már a Red Bull idei első győzelmét is megszerezte.
A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko nemrég elárulta, hogy a Kínai Nagydíj el is kellett beszélgetnie Vettellel, aki most, a csapat hazai versenye előtt maga is arról beszélt, hogy bőven van még miben javulnia: 


“Elég világos, jól látom, hogy mit csinálok a pályán. Rögzítünk minden adatot, ezek megadják a válaszokat. Ami azt illeti, a teszteken nem mentem valami sokat és az idény elején a hétvégéken sem, szóval nem mentek simán a dolgok. De úgy gondolom, hogy problémamentes hétvégéim nem voltak rosszak.”
“Hogy szerettem-e volna gyorsabb lenni? Igen. Ez pedig azt jelenti, hogy van még dolgom, hozzám kell igazítani az autót, többet kell belőle kihoznom, és akkor talán a Mercedeshez is közelebb kerületünk egy kicsit.”
Vettel Ricciardo előny ellenére nem hiszi, hogy a fiatal ausztrál keményebb ellenfél lenne, mint elődje, Mark Webber volt.
“Azt hiszem, egyszerűen csak nem alakultak simán a dolgaim. Nem mondanám, hogy ő jobban megszorongatott, mint ezelőtt. De igen, azt kimondhatjuk, hogy jobb eredményei voltak eddig, ő volt előrébb, míg a korábbi években én voltam Mark előtt. Ugyanakkor úgy gondolom, hogy minden verseny egy külön történet, és minden történetnek két oldala van. Daniel nagyszerű munkát végez, ez nem kérdés. Képes kihozni a maximumot az autóból, már az első futamtól képes volt erre, ami jó dolog. Nekem még meg kell oldanom pár dolgot, de jó látni, hogy a másik oldalon jól megy.”


Ricciardo a spielbergi pályán arról beszélt csütörtökön, hogy a montreali győzelme a csapatot és Vettelt is felpörgeti. 
“Nagyon sportszerű és tisztességes volt a futam után. Nyilván szeretett volna ő állni a dobogó tetejére, de ahogy mondtam, láthatóan örült az én sikeremnek is. Szóval rendben volt ez. Azt hiszem, ez csak még jobban motiválja majd, szóval én sem dőlhetek hátra, nem bízhatom el magam.  Hajtok tovább, és remélhetőleg mindkettőnk számára jól alakulnak majd a dolgok, mindketten az élen lehetünk majd!”
“A csapatnak is további motivációt adott a győzelem – nem mintha amúgy ne lettünk volna motiváltak. Mindenkit felbuzdított, és még többet akarunk. Láttam a csapatot, amikor befutottam, úgy örültek, mintha az első Forma-1-es győzelmük lett volna. Azért eltart majd egy darabig, nem holnapra lépünk az élre, még mindig le vagyunk maradva, de ahogy mondtam, remélhetőleg újra a dobogó tetejére állhatunk még idén! Dolgozunk rajta.”

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.