F1: Räikkönen nem fog megint pörögni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.20. 09.00

Bár a nehézségei gyökerét még mindig nem látja tisztán, Kimi Räikkönen azt mondja, hogy a Red Bull Ringen már nem lesznek olyan váratlan megpördülései, mint Kanadában.

Kimi Räikkönen hervasztó ferraris visszatérését mostanra nem kell részletezni, a finn köztudottan, bevallottan küszködik, nem képes tartani a lépést Fernando Alonsóval. A 2007-es bajnok a hétvégi Osztrák Nagydíj előtt is bizonytalan, inkább csak reméli, hogy jobban mennek majd a dolgai. Pörögni viszont nem fog úgy, mint Kanadában, ígéri. 
“Nagyon sok mindent megvizsgáltunk már, de nagyon nehéz megmondani, mi is az ok. Remélhetőleg itt egy kicsit versenyképesebbek és elégedettebbek lehetünk majd a dolgok alakulásával, jobb eredményeink lesznek!”


“Amikor összejönnek a dolgok, előfordul az ilyesmi (a megpördülés) – már az edzésen előjött, de talán nem foglalkoztunk vele elég komolyan akkor, viszont nem fog újra előfordulni. Sokat változtattunk a legutóbbi verseny óta.”
 
Räikkönen szerint általában is jobb lehet a Ferrari a Red Bull Ringen, mint két hete Montrealban volt:
“A pálya nem olyan veszettül más, mint a kanadai, ott hosszú egyenesek és sikánok vannak, itt meg hosszú egyenesek és három gyors kanyar. De így is jobb lehet számunkra, mint Kanada volt – Kanada és Bahrein a két legkeményebb pálya a Ferrarinak, szóval bízzunk benne, hogy itt jó lesz majd. Persze majd meglátjuk az edzéseken.”
Räikkönen Jenson Buttonnal, Fernando Alonsó és Felipe Massával “az öregek” közé tartozik, akik egykor már versenyeztek a Forma-1-ben az osztrák pályán. A finn szívesen tér vissza:
“Először is, jó Európába jönni, jobb mint Koreába vagy akárhova. Szép hely, és szépen újjáépítették. Szép emlékeim vannak a pályáról, általában jó versenyeket produkált, a vonalvezetés miatt itt lehetséges az előzés.” 

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.