F1: Nem fenyegetőzött kiszállással a Ferrari

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.06.20. 15.15

Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke szerint szó sem volt olyan fenyegetésről, hogy a gyártó az F1-ből való kilépésre készülne.

Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke szerint szó sem volt olyan fenyegetésről, hogy a gyártó az F1-ből való kilépésre készülne. Montezemolo múlt héten, a Wall Street Journalnak mondta, hogy az F1-ben nem jó irányba mennek a dolgok, és ha így megy tovább, a gyártó átnyergelhet a Le Mans-ra.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


Montezemolo állítólag levelet is írt Ecclestone-nak, amelyben egy válságtanácskozás összehívását kezdeményezte az F1 jövőjével kapcsolatban. Úgy tudni, hogy a Ferrari nyilakozatait napirendi pontként tárgyalták az F1 Commission szerdai ülésén, a pökhendi hangnem miatt több kritikát kapott a Ferrari, amely magyarázat lehet Montezemolo legutóbbi nyilatkozatára.

“Levél Ecclestone-nak? Nem kell írnom neki, ha össze akarok hozni egy találkozót” – mondta Montezemolo. “Soha nem mondtam olyat, hogy kiszállna a Ferrari, de úgy gondolom, itt az ideje, hogy megvizsgáljuk a lehetőségeinket. A Ferrari mindig is sokat dolgozott olyan változtatásokért, amelyek a riválisok, a szurkolók és a média hasznára is váltak.”

“Azzal, hogy 64 éve a Forma-1-ben van, szerintem a Ferrarinak joga van a jövőn való gondolkozásra. Az F1 különleges sport, de tennünk kell valamit, hogy jobb legyen.”

Kommentek

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.