F1: Vettelt gatyába kellett rázni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.16. 10.30

A Red Bull motorosportfőnöke elárulta, hogy nemrég el kellett beszélgetnie a 2014-es idény elején küszködő négyszeres világbajnokkal.

Sebastian Vettel számára a negyedik cím megvédése igen nagy kihívás, ugyanis a német pilóta nem “érzi” a 2014-es autót, küszködik a műszaki változások miatt. 
Vettel az idény elején többször is élesen kritizálta az új stílusú F1-et, de a Red Bull motorsportfőnöke a Kínai Nagydíj után leült és elbeszélgetett vele, világossá tette, hogy panaszkodás helyett igyekezzen alkalmazkodni – árulta el Helmut Marko:


“Azt mondtam neki: 50 mérnök dolgozik a motoron, de nem tudják helyre rázni; csúcsversenyző vagy, rajtad múlik a dolog, neked kell ezt megoldanod. Ha az autót nem tudjuk helyrerakni, akkor a legkézenfekvőbb (változó tényező) a versenyző. Neki kell jobban teljesítenie” – idézte a BBC az osztrák szakembert.
“A fő problémája az volt, hogy a visszaváltásoknál mindig instabillá vált az autó fara, ő pedig nem érezte a megoldást, nem tudott túllépni ezen. A gondok miatt talán nem is volt annyira lelkes, mint kellett volna, de mára ez megváltozott. Már Spanyolországban új hozzáállást láthattunk a sráctól.”
Marko azt sem titkolta, hogy az új csapattárs, a hét futam után Vettel előtt 19 pontta vezető Daniel Ricciardo formája is váratlanul érte Vettelt:
“Ahogy mindannyiunkat, Vettelt is meglepte egy kicsit Ricciardo. Ne feledjük, hogy nem teszteltünk rendesen. Mentünk egy kicsit, egy pár kört, ha jó napunk volt, de nem derült ki, mekkora potenciál van benne.”

Kommentek

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.