F1: Vettelt gatyába kellett rázni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.16. 10.30

A Red Bull motorosportfőnöke elárulta, hogy nemrég el kellett beszélgetnie a 2014-es idény elején küszködő négyszeres világbajnokkal.

Sebastian Vettel számára a negyedik cím megvédése igen nagy kihívás, ugyanis a német pilóta nem “érzi” a 2014-es autót, küszködik a műszaki változások miatt. 
Vettel az idény elején többször is élesen kritizálta az új stílusú F1-et, de a Red Bull motorsportfőnöke a Kínai Nagydíj után leült és elbeszélgetett vele, világossá tette, hogy panaszkodás helyett igyekezzen alkalmazkodni – árulta el Helmut Marko:


“Azt mondtam neki: 50 mérnök dolgozik a motoron, de nem tudják helyre rázni; csúcsversenyző vagy, rajtad múlik a dolog, neked kell ezt megoldanod. Ha az autót nem tudjuk helyrerakni, akkor a legkézenfekvőbb (változó tényező) a versenyző. Neki kell jobban teljesítenie” – idézte a BBC az osztrák szakembert.
“A fő problémája az volt, hogy a visszaváltásoknál mindig instabillá vált az autó fara, ő pedig nem érezte a megoldást, nem tudott túllépni ezen. A gondok miatt talán nem is volt annyira lelkes, mint kellett volna, de mára ez megváltozott. Már Spanyolországban új hozzáállást láthattunk a sráctól.”
Marko azt sem titkolta, hogy az új csapattárs, a hét futam után Vettel előtt 19 pontta vezető Daniel Ricciardo formája is váratlanul érte Vettelt:
“Ahogy mindannyiunkat, Vettelt is meglepte egy kicsit Ricciardo. Ne feledjük, hogy nem teszteltünk rendesen. Mentünk egy kicsit, egy pár kört, ha jó napunk volt, de nem derült ki, mekkora potenciál van benne.”

Kommentek

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, a hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.