Danica Patricket nem izgatja a Forma-1

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.16. 14.30

Az amerikai versenyzőnő inkább csak udvariasságból hallgatná meg a 2016-ban új csapatot indító Gene Haas Forma-1-es ajánlatát. Szívesebben maradna a NASCAR-ban.

Az amerikai motorsportszakember, NASCAR-főnök Gene Haas tavasszal Forma-1-es indulási jogot kapott, de nem akar kapkodni, a 2016-os belépésre építi a csapatot.
Az építkezéshez hozzátartozik a megfelelő szakembergárda összegyűjtése és természetesen a pilóták leigazolása is. Haas szeretne egy tapasztalt, hozzáértő F1-est, mellé pedig egy hazai, amerikai versenyzőt.


“Nagyszerű lenne, ha találnánk egy amerikai pilótát, de rugalmasak vagyunk ebben a kérdésben. A végső döntés inkább múlik majd a tehetségen, mint a nemzetiségen, egyébként is nagyon fontos, hogy jól felkészülten, versenyzésre készen érkezzünk a Forma-1-be” – mondta nemrég. 
Az amerikai “kvóta” betöltésére adja magát Danica Patrick, a korábbi IndyCar-futamgyőztes pilótanő ugyanis jelenleg Haas NASCAR-csapatnál vezet. A Haas-alakulat leendő csapatfőnöke, Günther Steiner már a Kanadai Nagydíj hétvégéjén nyilatkozva sem zárta ki Patrick alkalmazását, és persze maga Haas is nyitva tartja ezt az opciót, sőt, a Forma-1 hivatalos oldalának adott interjújában őt nevezte meg az “álomversenyzőnek”.
“A kérdés az álomversenyzőre vonatkozott!” – utalt arra, hogy a realitása kevés a dolognak. “De igen, Danica mindenképp megfelelne.”


Az USA-ban még az autóversenyzés iránt nem érdeklődők körében is közismert Patrick maga is arra utal, hogy valószínűtlen a váltás: 
“Egyetértek azzal, hogy bármi lehetséges, de egyelőre senki nem keresett meg ezzel. És ami a versenyzést illeti, jól is érzem magam a mostani helyemen. Most kezdek belerázódni a NASCAR-ba.”
“A Gene iránti tiszteletből mindenképp meghallgatnám, mit mond, de azt hiszem, lassan már öreg vagyok ahhoz, hogy egy harmadik karriert indítsak” – mondta a Toronto Starnak a pilótanő, utalva arra, hogy az F1-es bemutatkozás idején már 34 éves lenne.

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.