F1: Alonsót lelkesíti a Red Bull-győzelem

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.12. 09.30

Fernando Alonso nem zárja ki, hogy a Ferrari is futamot nyer idén. Igaz, inkább csak szerencsével.

Míg a Red Bull a katasztrofális téli tesztidőszak ellenére szépen lassan közelebb araszol a végtelenül erős Mercedeshez, a Ferrari semmivel sem versenyképesebb, mint a szezon kezdetén. A fejlesztéseik nagy része zsákutca, épp csak annyit képesek javulni, hogy ne süllyedjenek végképp a középmezőny mocsarába.
A múlt hétvégi Kanadai Nagydíjon csak úgy jött össze a 6. és 10. a vörös autóknak, hogy az utolsó körben kiesett előlük Sergio Perez és Felipe Massa, de Fernando Alonso a Red Bull-os Daniel Ricciardo győzelmét hozó montreali futamban is képes meglátni a pozitívumot:


“Ahogy Kanadában láthattuk, bármi előfordulhat. Ki gondolta volna, hogy a Red Bull a téli tesztek után ilyen hamar nyerni tud majd?” – mondta.
“Ez minket is felpörget, láthatjuk, hogy a dolgok hogyan változhatnak egy hétvége során. Lehet az időjárás, jöhet a biztonsági autó, és sok más tényező. A Mercedes domináns volt, de műszaki hibáik adódtak – mindig ott kell lenni, hogy meg tudd ragadni a lehetőséget, a Red Bull pedig ott volt.” 
“Hogy mi nyerhetünk-e futamot idén? Igen, bármi előfordulhat.”
A Red Bull példa, de egyben célpont is a spanyol pilóta számára, hiszen Kanada után már 52 pontos hátrányba került hozzájuk képest a Ferrari a konstruktőri versenyben.


“A Red Bull legyőzése volt a célom. Nagy cél, de ezt tűztem ki. Mindig magasra célzok és igyekszem segíteni a csapatot, hogy megszerezzük a konstruktőri második helyet. Hosszú még az idény, és bár sok pont elúszott Kanadában, igyekszünk a lehető leghamarabb visszazárkózni.”
“14 másodperccel a Red Bullok mögött végeztem, úgy gondolom, ez nem olyan óriási hátrány, hogy ne lehetne behozni a szezon folyamán. Biztos vagyok benne, hogy ledolgozzuk ezt a 14 másodpercet, és legközelebb is a Red Bullok előtt akarunk majd végezni.” 
A Ferrari idei legjobb eredménye egy 3. hely, Alonso azt még a Kínai Nagydíjon érte el.

Kommentek

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, a hátsókerekes Alpine A120-ról.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.