Schumacher – Aggasztó a némaság

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.11. 13.30

Michael Schumacher egykori csapatfőnöke is úgy véli, hogy a kómában fekvő Forma-1-es legenda körül csend nem jelenthet jót. Remény persze mindig van.

A hétszeres világbajnok Michael Schumacher 164 napja fekszik kómában a grenoble-i egyetemi kórházban a még tavaly december végén síbalesetben szerzett súlyos agysérülései miatt. A Forma-1-es legenda állapotáról hivatalos tájékoztatást immár két hónapja nem adtak.
A Forma-1 volt főorvosa, a traumatológus és aneszteziológus Gary Hartstein nemrég így írt blogján: “Bár Michael környezete, családja érthető módon nagyon kényes a magánszférára, nem tudom elképzelni, hogy ne számolnának be bármilyen jelentős pozitívumról, ha lenne. Attól tartok, és szinte biztosnak is érzem, hogy már soha nem hallunk jó hírt Michaelről. Mostanra már inkább félek attól a pillanattól, amikor a család kiad valamilyen közleményt.”  


Schumacher egykori benettonos csapatfőnöke, Flavio Briatore is egyetért.
“Nincsenek hírek, a család nagyon zárkózott. Nem kommunikálnak. De az biztos, hogy a hírek hiánya ez esetben önmagában is rossz hír” – mondta a Radio24-nek az olasz, akivel Schumi az 1994-95-ös címeit nyerte.
Múlt vasárnap a német RTL egy dokumentumműsorban tekintette át Schumcher balesetét és az azóta történteket. A műsorban az F1-es pilótával régre nyúlóan jó kapcsolatot ápoló teniszlegenda, Boris Becker is nyilatkozott: 
“El sem tudjuk képzelni, mit élhet át Corinna és a gyerekek a baleset óta. Védőfalat húztak maguk köré. Nagy a csend, de csakis így működhet a kezelés.”
Az RTL azért pozitívabban beszélő személyt is megszólaltatott, az orvosi végzettségű egészségügyi szakújságíró, Christoph Specht szerint nem szabad lemondani Schumacherről: “Nem minden kóma egyforma. Akadnak pozitív meglepetések, egyes páciensek évek után is felébrednek.”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.