F1: Räikkönen el van veszve

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.11. 09.30

Kimi Räikkönen hét futam után is csak küszködik a Ferrarival, a legnagyobb gond, hogy azt sem tudja pontosan, mi a baj.

Kimi Räikkönen jócskán alulmúlta az elvárásokat a 2014-es idénykezdésével, a 2012-ben a Lotusnál ragyogó formában visszatért bajnok a Ferrarinál csak szenved. 
A 2007-es bajnok az idény első harmadában csak 18 pontot gyűjtött, a kanadai egyetlen újabb egységet, a 10. helyet is csak Sergio Perez és Felipe Massa balesetének és kiesésének köszönhette.


“Nagyon nehéz megérteni, hogy mi is van. Az autó balansza folyamatosan változik. Az egyik körön nagyon nehéz kezelni, aztán pár kör múlva hirtelen a gumik sokkal jobban működnek. Nem tudom megnevezni az okot, ha tudnám, már foglalkoznánk vele. A futam végén például újra minden rendben volt. Az autóban, a csomagban megvan a potenciál, valahogy rá kell jönnünk, hogyan lehet belőle kihozni minden egyes körön.” 
“Bár a fejlesztési csomag előrelépést hozott, valahogy semmi nem akar összejönni. Rá kell jönnünk, hogyan tudnám kiszámíthatóan érezni az autót” – summázott Kanada után a finn.
Úgy tűnik, hogy lassan véget ér a türelmi időszak: a Ferrari technikai igazgatója már Montreal előtt leszögezte, hogy Räikkönen problémáit nem lehet pusztán az autóra kenni, a finn egyszerűen lassabb Fernando Alonsónál, a Kanadai Nagydíj hétvégéjén pedig az is felröppent, hogy az elküldését fontolgatják Maranellóban.

Kommentek

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Tudod mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.