F1: Massa befért a Mercedesek közé

Forma-1 Kanadai Nagydíj 3. szabadedzés

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.07. 17.25

A Kanadai Nagydíj utolsó szabadedzésén a Mercedesek trükközhettek, míg Felipe Massa megmutatta, hogy a Williamsben tényleg van potenciál a montreali pályán.


A Kanadai Nagydíj utolsó, egyórás szabadedzésén is Lewis Hamilton lett a leggyorsabb, de nem tudni, mennyi is rejlik a Mercedesben, ugyanis sem ő, sem Nico Rsoberg nem javított, amikor a szupelágy gumin mentek. Vagy trükköznek, vagy nem találták el a beállításokat – a riválisok számára persze ijesztő, hogy az ezüst nyilat keményebb keveréken is az élen vannak.
De nem taroltak, ugyanis Felipe Massa erős körrel a 2. helyre ugrott, nem sokkal ugyan, de megelőzte Rosberget.
Hátrébb a Red Bull-os Daniel Ricciardót fogta közre a két ferraris, Fernando Alonso és Kimi Räikkönen, a top10 végében pedig a csapattársától jócskán elmaradó Valtteri Bottas, a két Toro Rosso-versenyző, és a valószínűleg megint műszaki gondokkal küszködő Senastian vettel végzett.


A pálya továbbra is feladja a leckét a versenyzőknek, akadt néhány megpördülés, elfékezés, sikánlevágás is. A látványosabbak közé tartozott a mclarenes Kevin Magnussen első kanyarban bemutatott megforgása, amit a helyi nézők komoly ovációval jutalmaztak, és a sauberes Esteban Gutierrez 4-es kanyarban produkált megforgása, amiért biztosan nem kapott dicséretet, ugyanis alaposan falhoz vágta az autó bal oldalát. A mentés idejére meg is szakították az edzést. 
A csapat az edzés után közölte, hogy az autó javításával nem lesznek kész időben, a mexikói nem indul a kvalifikáción.
A Caterhamnél Marcus Ericcson tegnapi félrehúzódása után ma Kobajasi Kamuin volt a sor, a japán állt a pálya szélére műszaki hibával.
A Kanadai Nagydíj időmérője magyar idő szerint 19 órakor kezdődik.
Kanadai Nagydíj, 3. szabadedzés, Montreal, 2014.06.07. 

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.