F1: A Red Bull kitart a Renault mellett

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.07. 08.30

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner leszögezte, hogy az idei nehézségek ellenére 2015-ben is Renault mellett maradnak, nem cserélnek motorszállítót.

Bár a Red Bull a szezon kezdete óta alig burkoltan a motorszállító Renault-t hibáztatja a versenyképtelenségéért, és a váltást is meglebegtették már párszor, Montrealban a csapatfőnök, Christian Horner egyértelműen kiállt a közös folytatás mellett.


“A Renault-nál tökéletesen tudatában vannak, milyen nehéz helyzetben vagyunk. Monacóba (az elnök-vezérigazgató) Carlos Ghosn is eljött, hogy személyesen tájékozódjon. De ultimátumról nincs szó, csak a lehető leggyorsabb javulást várjuk el. Nagy sikereket értünk el együtt az évek során, Renault-motorral szereztünk négy bajnoki címet, bízunk benne, hogy megoldják a problémákat.”
“100 százalék, hogy jövőre is Renault-motorral megyünk” – mondta az esetleges váltást firtató kérdésre.
Horner ezzel együtt figyelmeztetett, hogy 2015-re, a motorok új generációjára sokkal jobb felkészülést várnak a Renault-tól.
“A Renault-nak máris gondolnia kell a jövő évre, hiszen be kell nyújtani a módosítható elemeket homologációra. Az idei tanulságok teljes mértékben felhasználhatók 2015-re, szóval minden egyes versenyen odafigyelünk, miközben igyekszünk csökkenteni a Mercedeshez viszonyított lemaradást. Most is lehet azért finomítani az elemek integrációját, és az idei év egyik nagy tanulsága, hogy az üzemanyag fejlesztése kulcsszerepet játszik, de ez nálunk később indult, hiszen a Renault is késésben volt a motor fejlesztésével. Ezen a területen is fel kell zárkóznunk, a Total pedig nagyszerű munkát végez.”

Kommentek

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Audi RS3: Megnéztük hogy készül, és ki is próbáltuk

Évente egyszer biztosan van valami rendezvény a világ legnagyobb motorgyárában, Győrben. A mostani apropóját a március 10-től gyártott Audi RS3 Limousine adta 

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

F1: Buttonnak elég lesz 10 kör!

A McLarennél nagyon bíznak a Monacóban Fernando Alonso helyére beugró Jenson Buttonban, úgy gondolják, a pályás tesztelésnek nem lett volna haszna számára.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.