F1: A Red Bull kitart a Renault mellett

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.07. 08.30

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner leszögezte, hogy az idei nehézségek ellenére 2015-ben is Renault mellett maradnak, nem cserélnek motorszállítót.

Bár a Red Bull a szezon kezdete óta alig burkoltan a motorszállító Renault-t hibáztatja a versenyképtelenségéért, és a váltást is meglebegtették már párszor, Montrealban a csapatfőnök, Christian Horner egyértelműen kiállt a közös folytatás mellett.


“A Renault-nál tökéletesen tudatában vannak, milyen nehéz helyzetben vagyunk. Monacóba (az elnök-vezérigazgató) Carlos Ghosn is eljött, hogy személyesen tájékozódjon. De ultimátumról nincs szó, csak a lehető leggyorsabb javulást várjuk el. Nagy sikereket értünk el együtt az évek során, Renault-motorral szereztünk négy bajnoki címet, bízunk benne, hogy megoldják a problémákat.”
“100 százalék, hogy jövőre is Renault-motorral megyünk” – mondta az esetleges váltást firtató kérdésre.
Horner ezzel együtt figyelmeztetett, hogy 2015-re, a motorok új generációjára sokkal jobb felkészülést várnak a Renault-tól.
“A Renault-nak máris gondolnia kell a jövő évre, hiszen be kell nyújtani a módosítható elemeket homologációra. Az idei tanulságok teljes mértékben felhasználhatók 2015-re, szóval minden egyes versenyen odafigyelünk, miközben igyekszünk csökkenteni a Mercedeshez viszonyított lemaradást. Most is lehet azért finomítani az elemek integrációját, és az idei év egyik nagy tanulsága, hogy az üzemanyag fejlesztése kulcsszerepet játszik, de ez nálunk később indult, hiszen a Renault is késésben volt a motor fejlesztésével. Ezen a területen is fel kell zárkóznunk, a Total pedig nagyszerű munkát végez.”

Kommentek

Rendőri felvezetést kapott Budapesten egy terhes hölgy és az apuka

A felvétel nem friss, ettől függetlenül le a kalappal a rendőrök előtt.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbálják magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.