F1: Vettel magolja Ricciardo telemetriáját

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.06.06. 14.30

Sebastian Vettel minden egyes verseny után alaposan áttanulmányozza csapattársa, Daniel Ricciardo telemetriáját. Úgy érzi, egálban vannak.

Sebastian Vettel minden egyes verseny után alaposan áttanulmányozza csapattársa, Daniel Ricciardo telemetriáját, de még mindig nem teljesen világos számára, hogy hol veszít az ausztrálhoz képest. Noha Vettelt már kétszer is arra kérték az idén, hogy álljon félre Ricciardo elől, az adatok alapján nincs nagy különbség a két versenyző között.


“Állandóan” – válaszolta Vettel a kérdésre, hogy tanulmányozza-e Ricciardo telemetriáját. “Nem kérdés, hogy Daniel gyors, egyes kanyarokban pedig kifejezetten az. Jó látni ezeket az adatokat, jó, hogy van egy viszonyítási pont. Ami engem illet, nem ez a legkönnyebb évem, de előfordul az ilyesmi.”

“Ami érdekes, hogy az adatokban nem látszik nagy különbség Daniel teljesítményében. Egyenletesen gyors, nincs olyan kanyar, ahol sokat nyer, miközben másokban veszít. Mark nagyon-nagyon erős volt a gyors kanyarokban, néha tőle tudtam meg, valójában hol is vannak a határok, Daniellel viszont nagyjából egyformák vagyunk.”

“Daniel számomra is pozitív meglepetés. Jó látni, hogy mennyire jól elboldogul, és jó munkát végez. Úgy érzem, hasonlóak az igényeink a beállításokkal kapcsolatban, nincsenek nagy különbségek az autók között. Az, hogy Daniel ennyire jól dolgozik, engem is erősen motivál.”

Ricciardo szerint nagy dolog lenne, ha egészen Abu-Dzabiig Vettel előtt tudna maradni összetettben. “Nem lenne rossz, egy nagy adag magabiztosságot adna” – mondta az ausztrál. “Őszintén szólva, valószínűleg már most is eleget tettem ahhoz, hogy elhiggyék rólam, meg tudom csinálni. És itt nem feltétlenül Seb legyőzésére gondolok, hanem arra, hogy képes vagyok a győzelemért versenyezni egy topcsapatban, és megérdemlem, hogy itt legyek.”

“Akármi történik a bajnokságban, a végeredmény nem fog számítani, kivéve, ha mi nyerünk. De valószínűleg így is kapok majd jó néhány hátba veregetést a végén!”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.