Noha Bernie Ecclestone-t egyelőre nem izgatja, hogy esett a Forma-1-es futamok tévés nézettsége, a Pirelli szerint nem árt odafigyelni a trendekre. A gumigyártó sportfőnöke, Paul Hembery úgy véli, nagyon is fontos annak megértése, hogy mit akarnak a rajongók.

“Nemcsak technikai partnerek, hanem szponzorok is vagyunk” – mondta Hembery. “Figyeljük, hogy hányan nézik a Forma-1-et, és azt is, hogy mit gondolnak a sorozatról. Az idei nézőszámok egyelőre kifejezetten kiábrándítóak, efelől semmi kétség sem lehet.”

Fontos ugyanakkor az is, hogy a tévénézők egy részének szerepét átvették az F1-et interneten és rádión keresztül követők. “Láttunk néhány tanulmányt a Premier League-től és a Skytól, amelyek világosan mutatták, hogy sokan a tévé helyett tableten követik a sporteseményeket, erre megy a világ. Amennyire tudom, ezen az FOM is dolgozik, reméljük, hogy hamarosan eredményeket is látunk.”