F1: Räikkönen a 200.-tól sem ájul el

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.05. 09.30

Kimi Räikkönen a hétvégén indul 200. Forma-1-es futamán, de a jubileum annyira nem izgatja, inkább jó eredményt szeretne ünnepelni.

Bár a Forma-1-es versenyhétvégék/indulások/rajtok versenyzői statisztikája egy kicsit zavaros, többféle számítás is létezik, a Ferrarinál a hétvégén következő Kanadai Nagydíjat tartják Kimi Räikkönen 200. versenyének. 


A finn pilóta ezzel a 14. olyan versenyző lesz az F1 történetében, aki eljutott eddig a számig, de – nem meglepetés – annyira nem izgatja a mérföldkő.
“Mondták, hogy a Kanadai nagydíj lesz a 200. F1-es futamom, szóval repül az idő. Nyomni fogom, ahogy bírom, de a számok nem jelentenek sokat, persze utólag biztos büszkén gondolok majd erre a mérföldkőre. Attól, hogy ez a 200. futamom, nem csak a futottak még kategóriában akarok szerepelni, egy jó eredmény adna okot az igazi ünneplésre.”
“A kanadai verseny az idény egyik legnehezebbje, ezen a pályán tökéletesen el kell csípni az autó beállításait. Vannak fejlesztésein erre a hétvégére, de nyilván a többi csapatnál sem malmoztak, szóval a sorrend nem változik majd nagyot. Remélhetőleg azért csökkenteni tudjuk egy kicsit a hátrányt, és 200. futamomon hozhatom az eddigi legjobb idei eredményemet, ami a csapatnak is nagyszerű lenne.”
Az idény kezdete óta küszködő Räikkönen idei legjobb eredménye a 7. pozíció (Melbourne, Barcelona), igaz, a Monacói Nagydíjon csak balszerencse, egy defekt  miatt maradt le a potenciális 3. helyről.

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.