F1: Kamu, hogy a Red Bull pereli a Renault-t

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.06.05. 16.30

Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója szerint a csapat továbbra is elégedetlen a Renault teljesítményével, de arról szó sincs, hogy beperelnék a franciákat.

Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója szerint a csapat továbbra is elégedetlen a Renault teljesítményével, de arról szó sincs, hogy beperelnék a franciákat. Marko szerint abból a múlt heti hírből sem igaz semmi, amely szerint a Red Bull az Osztrák Nagydíjon új motorszállítót jelent be. Ez állítólag az F1-gyel régóta kacérkodó Volkswagen.


“Ez a hír kitaláció” – mondta Marko. “Az a célunk, hogy a Renault-val közösen legkésőbb az Osztrák Nagydíjra ütőképes autót rakjunk össze, és el tudjuk dönteni, hogy mindent megteszünk ezért az idényért vagy inkább 2015-re koncentrálunk.”

Marko nem titkolja, hogy a Red Bull nem elégedett motorszállítójával. “Komoly problémák vannak, és nemcsak nálunk, hanem a többi partnercsapatnál is. De az nonszensz, hogy emiatt bárkit is beperelnénk, főleg a Renault-t. Csak a motor gyengéi miatt szoktunk hangot adni az elégedetlenségünknek.”

“Azt is nehezményezzük, hogy a Renault túl későn reagált az első tesztektől nyilvánvaló teljesítményhátrányra. Tény, hogy azóta nagy előrelépés történt, de ennyi nem elég. A győzelmekért szeretnénk küzdeni, de ez a cél a Renault-val közös.”

Kommentek

A legerősebb Porsche … egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.