F1: A McLarennél nem tudják, hol állnak

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.03. 15.30

A McLaren főnöke ugyan reméli, hogy a Kanadai Nagydíjon jól teljesíthetnek, de valójában most sem fog kiderülni, hol is tart a wokingi csapat.

A McLaren a melbourne-i kettős dobogó után csúnya mélyrepülésbe kezdett, a 2013-as szintet sem egészen hozták, sorozatban jöttek a nullás hétvégék. Monacóban elfogadhatóan teljesítettek, Jenson Button a 6., míg az újonc Kevin Magnussen balszerencsével a 10. lett.
A hétvégén a Kanadai Nagydíj következik, a Gilles Villeneuve pálya pedig sok tekintetben teljes ellentéte a monte-carlói utcáknak. A versenyfőnök, Eric Boullier ennek ellenére ugyanazt mondja, mint Monaco előtt: ez a pálya feküdhet nekik.


“Az idény kezdete óta folyamatosan hozzuk az újabb fejlesztéseket, Barcelona óta pedig nagyon komolyan belehúztunk. Monacóra számos mechanikai frissítés került az autóra, a kanadai pálya pedig gyors, sok hosszú egyenessel, de igazi gyors kanyarok nélkül, úgyhogy feküdhet az autónknak, jobban szerepelhetünk, mint Monacóban” – mondta a francia, aki elismerte azért, hogy Montreal semmiképp nem lesz mérvadó.
“Összességében továbbra is nehéz megítélni, hol is állunk. Monaco és Kanada is egyedi helyszín, nem adnak majd valós képet a pillanatnyi versenyképességi szintünkről. Jó lenne újabb pontokat szerezni, de úgy hiszem, csak az Európába való visszatéréskor kaphatunk tiszta képet a fejlődésünkről.”
“A Circuit Gilles Villeneuve az egyik legigazibb versenypálya, és rendszeresen szokatlan, váratlan eredményeket szállít. A McLarennél természetesen szívesen gondolunk vissza 2011-re, amikor Jenson pályafutása egyik legnagyszerűbb, legemlékezetesebb győzelmét aratta ott” ? utalt a maratoni hosszúságú versenyre, amelyen Button időnként a mezőny legvégén is állt, de végül Sebastian Vettelt az utolsó körben megelőzve nyert.

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.