Alonso: Folyamatosan fejlődünk

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.03. 09.30

Fernando Alonso szerint a Ferrari minden futamon javul, de még több kellene. Reméli, hogy a kanadai csomag újabb lépést hoz.

Bár a bajnoki címnek már 2014-re is búcsút inthetett Fernando Alonso és a Ferrari, a Mercedes gyakorlatilag megfoghatatlan, az ezüst nyilak mögött azért még nyitott a küzdelem. A kétszeres bajnok jelenleg a harmadik egyéniben, a Ferrari pedig csak 21 ponttal van lemaradva a Red Bulltól a konstruktőriben.
Alonso elismeri, hogy az eddigi teljesítményük nem méltó a Ferrarihoz, a szurkolók többet várnak, de úgy véli, hogy a folyamatos munkájuknak megvan az eredménye. A hétvégi Kanadai Nagydíjtól újabb előrelépést remél. 


“Meglátjuk, úgy gondolom, hogy higgadtnak kell maradnunk és keményen kell dolgoznunk tovább. Meg kell felelnünk az elvárásoknak. Idén minden egyes futamra vittünk fejlesztéseket, némelyik bevált, némelyik nem, egyszerűen az a fontos, hogy Kanadába is minél több fejlesztést vigyünk.”
“Remélhetőleg jó péntekünk lesz, tesztelhetünk, működésre bírhatjuk őket, és talán megint egy kicsit közelebb kerülünk a dobogóhoz. Meggyőződésem, hogy minden egyes futamon versenyképesebbé válunk, bár azt nem tudom, mennyivel” – mondta Alonso, aki Monacóban magányos negyedikként ért be.
A folyamatos fejlődés persze nem elég, ha a beérni kívánt riválisok is ugyanolyan ütemben haladnak: “A monacói tempónk jó volt, szóval lépésről lépésre javulunk. Persze az élmenőkhöz viszonyítva nagy a lemaradás, mert hozzánk hasonlóan ők is haladnak a fejlesztésekkel. Szóval nekünk még jobban kell dolgozni, már Kanadában is.”

Kommentek

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-s idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.