Alonso: Folyamatosan fejlődünk

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.03. 09.30

Fernando Alonso szerint a Ferrari minden futamon javul, de még több kellene. Reméli, hogy a kanadai csomag újabb lépést hoz.

Bár a bajnoki címnek már 2014-re is búcsút inthetett Fernando Alonso és a Ferrari, a Mercedes gyakorlatilag megfoghatatlan, az ezüst nyilak mögött azért még nyitott a küzdelem. A kétszeres bajnok jelenleg a harmadik egyéniben, a Ferrari pedig csak 21 ponttal van lemaradva a Red Bulltól a konstruktőriben.
Alonso elismeri, hogy az eddigi teljesítményük nem méltó a Ferrarihoz, a szurkolók többet várnak, de úgy véli, hogy a folyamatos munkájuknak megvan az eredménye. A hétvégi Kanadai Nagydíjtól újabb előrelépést remél. 


“Meglátjuk, úgy gondolom, hogy higgadtnak kell maradnunk és keményen kell dolgoznunk tovább. Meg kell felelnünk az elvárásoknak. Idén minden egyes futamra vittünk fejlesztéseket, némelyik bevált, némelyik nem, egyszerűen az a fontos, hogy Kanadába is minél több fejlesztést vigyünk.”
“Remélhetőleg jó péntekünk lesz, tesztelhetünk, működésre bírhatjuk őket, és talán megint egy kicsit közelebb kerülünk a dobogóhoz. Meggyőződésem, hogy minden egyes futamon versenyképesebbé válunk, bár azt nem tudom, mennyivel” – mondta Alonso, aki Monacóban magányos negyedikként ért be.
A folyamatos fejlődés persze nem elég, ha a beérni kívánt riválisok is ugyanolyan ütemben haladnak: “A monacói tempónk jó volt, szóval lépésről lépésre javulunk. Persze az élmenőkhöz viszonyítva nagy a lemaradás, mert hozzánk hasonlóan ők is haladnak a fejlesztésekkel. Szóval nekünk még jobban kell dolgozni, már Kanadában is.”

Kommentek

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.