Schumacher menedzsere cáfol

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.06.02. 09.30

Michael Schumacher menedzsere azt mondja, ő nem nyilatkozott semmit a Forma-1-es legenda állapotáról mostanában. És ez nem jó hír.

Tavaly december 29-i franciaországi síbalesete után Michael Schumacher immár több mint öt hónapja fekszik – feltételezhetően  – kómában a grenoble-i egyetemi kórházban. 

Fotó: Europress

Fotó: Europress


Április eleje óta nem érkezett hivatalos hír a hétszeres bajnok állapotáról, pontosabban a spanyol El Mundo Deportivo a múlt hét végén Schumacher menedzseré, Sabine Kehmet idézve azt írta, hogy a  45 éves legendának “vannak éber pillanatai, amikor képes a környezetére reagálni.”
Úgy tűnik, apró csúsztatásról, vagy egyszerűen pontatlan fogalmazásról, egy régebbi megszólalás újrafelhasználásáról lehetett szó, ugyanis Kehm az olasz Gazzetta dello Sportnak most ezt mondta: “Én sosem nyilatkoztam annak a lapnak, és nem adtunk ki semmilyen közleményt Michael állapotáról.”
A találgatásokat persze pont a hivatalos hírek hiánya ösztönzi, a hallgatás pedig óhatatlanul negatív irányba tereli a spekulációkat.
“Lassan mindenki egyre jobban aggódik. Grenoble és a család hetek óta nem szólalt meg. Miért?” – írta a svájci Blick veterán F1-es szakújságírója, Roger Benoit.

Hartstein 1995-től 2012-ig dolgozott a Forma-1-ben Fotó: Europress

Hartstein 1995-től 2012-ig dolgozott a Forma-1-ben Fotó: Europress


A Forma-1 volt főorvosa, a Schumacher-ügyet követő és blogján időről időre kommentáló Gary Hartsteinnek sem tetszik a némaság:
“Bár Michael környezete, családja érthető módon nagyon kényes a magánszférára, nem tudom elképzelni, hogy ne számolnának be bármilyen jelentős pozitívumról, ha lenne” – hozzátéve, hogy a kóma hatodik hónapjából sajnos már csak a betegen “igen kis töredéke” tér vissza. “Attól tartok, és szinte biztosnak is érzem, hogy már soha nem hallunk jó hírt Michaelről. Mostanra már inkább félek attól a pillanattól, amikor a család kiad valamilyen közleményt.” 

Kommentek

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.