F1: Ferrariba ült Sebastian Vettel

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.05.29. 18.30

a generációk találkozóján Gerhard Berger, és Sebastian Vettel autót is cseréltek, a négyszeres világbajnok kipróbálta, milyen egy 1988-as F1-es Ferrarit vezetni.

A Red Bull csapata gőzerővel készül az Osztrák Nagydíjra, ami tulajdonképpen az energiaital-gyártó hazai futama ként került be újra a 2014-es naptárba, tizenegy év kihagyást követően. Ennek a felvezető eseményeként komoly bulit hoztak össze, a generációk találkozóján Gerhard Berger, és Sebastian Vettel autót is cseréltek.

F1: Ferrariba ült Sebastian Vettel 1
“Különleges nagydíj lesz az egész csapatnak, a pálya, a komplexum csúcstechnológiát képvisel itt, ráadászl az összes jegy elkelt. Ez újabb motivációt fog adni nekünk pilótáknak”. – mondta a négyszeres világbajnok Sebastian Vettel.

F1: Ferrariba ült Sebastian Vettel 2
Gerhard Berger pályafutásának egyik emlékezetes autóját hozta magával, az 1988-as Ferrari F1/87-88C típusú gépet, amivel Monzában sikerült elsőként elérnie a célvonalat. “Jó érzéssel gondolok vissza az első alkalomra amikor ezen a pályán versenyezhettem. Elmeséltem Sebastiannak, hogy akkor még tehenek is besétálhattak a pályára. Úgy érzem, nem igazán hitte el a sztorit.” – nyilatkozta a tízszeres nagydíjgyőztes osztrák pilóta.

Ez eddig a máz, a lényeg pedig ez az apró, nagyon szemcsés kép.

F1: Ferrariba ült Sebastian Vettel 3

Sebastian Vettel egy Ferrariban ül, és mint látható, erről nem adott ki a Red Bull sajtófotót. Csak ez a homályos verzió került fel az Internetre. Vajon miért? Ennyire féltnek a pletykáktól, és az általam is adott hangzatos címektől? Ferrariba ült a négyszeres világbajnok? Végtére is, igen, de valószínűleg sok rajongó kíváncsi a pillanatra, amikor Vettel elfoglalja az emlékezetes versenyautó vezetői pozícióját, és nem kezdenek el rémhíreket terjeszteni a távozásról.

Igaz, Vettel pár próbakör után elmondta, nagyon tetszett neki az olasz versenytechnika, hiába 1988-ból származik…

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.