A hétvégén röppent fel, hogy az ötödik éve tartó sikertelenség miatt Tony Fernandes beleunt a Forma-1-be, és csapatát, valamint az azzal egybeolvasztott autógyárát, a Caterhamet eladná. A hírek mögött bőven van logika, de kedd estére a Caterham cáfolatot adott ki.
“A pletykákkal ellentétben a Caterham Group nem eladó, tévesek az erről szóló híradások. Az ellenben igaz, hogy a csoport újabb befektetőket keres a fejlesztési terveinek végrehajtásához” – írták, majd Fernandes személyesen is megszólalt.


“A Caterham Group nem eladó. Szeretjük, amit itt felépítettünk, és folyamatosan újabb befektetőket keresünk. Ugyanígy indult az Air Asia” – utalt az őt gazdaggá tévő fapados légitársaságra. “Igen, folyamatosan kihívások elé állítjuk magunkat, újabb és újabb döntések születnek a cég struktúrájáról és projektjeiről, de ez normális üzletmenet, nem jelenti azt, hogy eladásra készülnénk.”
A pletyka kapcsán a Sky Sports – még a közlemény kiadása előtt – a Caterham F1 csapatfőnökét, Cyril Abiteboult is megkérdezte. Arról érdeklődtek, hogy vajon a 2015-ös vagy ’16-os belépésre készülő amerikai projekt, a Haas bevásárolhatná-e magát hozzájuk. 


“Szerintem nekik nagyon határozott elképzelésük van arról, hogyan szeretnék a Forma-1-et csinálni, és úgy gondolom, hogy mi nem felelünk meg a követelményeiknek” – nyilatkozta a francia szakember. 
“Persze a Forma-1-ben minden eladó, minden csapat szponzorokat, befektetőket keres, szóval inkább csak mérték a különbség. Erről viszont nem nyilatkozhatok” – lebegtette meg, hogy a Caterham azért nyitott bizonyos lehetőségekre.
Amire szükség is van, ugyanis akár Gene Haasék, akár bármilyen más, az F1-be belépni kívánó befektető pillanatnyilag ragyogó kínálattal szembesül, a pénzügyileg küszködő csapatokból bőséges a választék: a Caterham mellett a Marussia, a Sauber és Lotus is szívesen fogadna új (rész)tulajdonos(oka)t.