F1: Gyorsabb döntések kellenek a Ferrarinál

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.05.27. 16.30

A Ferrari új csapatfőnöke, Marco Mattiacci szerint a Ferrarinak nemcsak a pályán, hanem azon kívül is fel kell javulnia, ha újra versenyképes akar lenni.

A Ferrari új csapatfőnöke, Marco Mattiacci szerint a Ferrarinak nemcsak a pályán, hanem azon kívül is fel kell javulnia, ha újra versenyképes akar lenni. Az áprilisi Kínai Nagydíj előtt kinevezett Mattiacci többé-kevésbé áttanulmányozta a csapat működését, és arra jutott, hogy több munkafolyamaton is módosítani kellene.


“Az elmúlt hat hétben alaposan tanulmányoztuk azokat a lehetőségeket, amelyek rövid-, illetve közép- és hosszú távon is javíthatnák a csapat versenyképességét” – mondta Mattiacci. “Nyilvánvaló okokból nem árulhatom el, hogy pontosan mely területeken kell javulnunk.”

“De összességében világos, hogy változtatni kell a munkabeosztáson és a szervezeti rendszeren. Fel kell gyorsítani a Ferrarit, és nemcsak a pályán, hanem a döntéshozatalban is.”

Mattiaci szerint benne van a pakliban, hogy a Ferrari elcsábít néhány szakembert más csapatoktól. “Sok lehetőségünk, sok remek emberünk van, de ha tudunk hozni valakit, aki erősítést jelent, próbálkozni fogunk nála. Egy szervezeti átszervezésben normális, ha kívülről hozunk embereket, mindenki ezt csinálja.”

A Ferrari technikai igazgatója, James Allison szerint is van javítanivaló a Ferrari működésén, több kreativitásra lenne szükség az idén egyetlen dobogós helyezésnél tartó alakulatnál. “Monacóban folytattuk azoknak a területeknek a feltérképezését, ahol előre tudunk lépni az F14 T-vel” – fogalmazott Allison.

“Noha jól haladtak a fejlesztések az elmúlt hetekben, nehéz megmondani, hogy a többiekkel szemben ez mire lesz elég. A lehető legtöbb kreativitásra és eredetiségre van szükség a mérnökeink részéről: tudjuk, hogy sok tudás halmozódott fel, dolgozunk rajta, hogy ezt ki is tudjuk aknázni.”

Kommentek

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.