F1: Hülkenberg mákkal kerülte el a csattot

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.05.25. 17.40

Monacói ötödik helyével Nico Hülkenberg a pontversenyben is feljött az ötödik helyre, a Force India pilótája nagy versenyt futott.

Monacói ötödik helyével Nico Hülkenberg a pontversenyben is feljött az ötödik helyre, a Force India pilótája nagy versenyt futott. Hülkenberg lágyakkal indult, így a második safety car-fázisban felrakott szuperlágyakkal kellett kihúznia a végéig, de ez nem volt egyszerű. Az utolsó körökben nehezen, de maga mögött tartotta Jenson Buttont, a 11. helyről lépett hatot előre.


“Elég gyorsak voltak a mclarenesek” – mondta Hülkenberg. “Szerencsénk volt, hogy a megfelelő helyeken gyorsak voltunk, de a végére így sem maradt sok a hátsó gumikból.” Hülkenberg az időmérőn lecsúszott a Q3-ról, ezért választotta a lággyal indulós taktikát.

“Néha olyan érzésem volt, mintha hátul már a felniken mennék. Többször is volt olyan pillanat, hogy majdnem beleálltam a szalagkorlátba, de az utolsó pillanatban valahogy meg tudtam menteni a helyzetet.”

“Nem sokat számít, hogy megelőztem Vettelt a pontversenyben, mert a Red Bull nem ellenfelünk, ez már többször kiderült idén.” Hülkenberg a verseny egyik legszebb előzését is bemutatta, amikor az alagút előtt bebújt Magnussen mellé. “Elég szoros volt, szinte már első szárny nélkül láttam az autót. Aztán befértem, de az igazsághoz tartozik, hogy egy kék zászlónál történt az eset, amivel egy kicsit lendületet veszített. De tudtam, hogy van esélyem, és kihasználtam.”

Kommentek

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmód-családja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfény-aktiválással érkeztek a piacra.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavaly, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

F1: Labdába sem rúgnak idén a kisebb csapatok?

A Renault főnöke szerint a 2017-es Forma-1-es idény újabb fegyverkezési versenyt hoz, ami még esélytelenebbé teheti a független kis- és középcsapatokat.

Rozsdagyűjtő, erdőben lassan rohadó autók romantikája

Autóroncs szinte minden árokparton akad sajnos. De néha valódi értékes, ritka, veterán típusok is elhagyva gyűjtik a rozsdát a gyéren lakott területeken. Vannak, akik meglátják ebben is a fotótémát, és kattintanak. Elhagyott autók gyűjteménye az Instagram oldaláról.

Mi a fene lóg ki ebből a régi Škodából?

A helyes megfejtőnek jár a kétkazettás magnó, és hozzá a “Világslágerek magyarul”.

Három BMW-st szégyenített meg ez az audis

Nem nagyon bírták az áradást a bajor gyártó modelljei, nem úgy, mint az Audi, ami úgy húzott el köztük, mintha mi sem történt volna.

F1: Kukkantsd meg az új Mercedest!

A Mercedes-csapat néhány részletfotóval készíti elő új autója, a W08-as csütörtöki leleplezését. Kék szín is kerül a járgányra.

F1: 95 százalékban új a Renault motorja

Nemcsak a Honda, a Renault is szinte teljesen új erőforrást épített a 2017-es Forma-1-es idényre. Az év végére szeretnék beérni a Mercedest.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.