F1: Ricciardo hajszálnyira Hamiltontól

Forma-1 Monacói Nagydíj, 3. szabadedzés

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.24. 12.25

A Monacói Nagydíj utolsó szabadedzése megerősítette, hogy a Red Bull ezen a hétvégén eséllyel veheti fel a harcot a Mercedesszel. Jön a legfontosabb időmérő.

A Monacói Nagydíj hétvégéje a pénteki szünnap után szombat délelőtt az utolsó szabadedzéssel folytatódott, amelyen Daniel Ricciardo megmutatta, hogy a komoly egyeneseket nélkülöző utcai pályán a Red Bull tényleg ellenfele lehet az eddig domináló Mercedesnek.


Az ausztrál pilóta mindössze öt századmásodperccel maradt el az élen záró Lewis Hamiltontól, Nico Rosberget pedig sikerült is megvernie. A címvédő Sebastian Vettel – lassan már-már szokás szerint – kikapott Ricciardótól, bő négytizedes hátránnyal lett a negyedik. 
Kérdés persze, hogy a Mercedes nem rejteget-e még valamit – nem lenne elképzelhetetlen.
Az élmenőkhöz ugyan nem volt közük, de jól alakult az utolsó edzés a Ferrari számára, Fernado Alonso az 5., Kimi Räikkönen a 6. pozícióban zárt, gyakorlatilag megegyező idővel.
A top10 végébe a két Force India és a két Toro Rosso fért be, míg a Williamsek és a McLarenek kimaradtak. Jenson Button szerelgetés miatt kevesebbet futott, biztosan hiányozni fog az autó “érzése” az időmérőn, főleg, hogy rosszullét miatt a szimulátoron sem gyakorolt.
Az idény talán legfontosabb kvalifikációja 14 órakor kezdődik.
Monacói Nagydíj, 3. szabadedzés, Monte-Carlo, 2014.05.24.

Kommentek

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.