Alonso: Az idei legjobb köröm!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.24. 19.20

Fernando Alonso szerint a Monacói Nagydíj időmérőjén idei legjobb kvalifikációs körét futotta, vasárnap a dobogót célozza majd. Kimi Räikkönen tovább küszködött.

A Monacói Nagydíj időmérőjén a Ferrari pilótái az 5-6. helyet hozták, de míg Fernando Alonso igen elégedetten beszélt utólag, a csapattársától héttizeddel elmaradt Kimi Räikkönen el volt kenődve.


“Azt hiszem, talán az idei legjobb köröm volt. A Q2-ben kezdtem elcsípni a tempót, kezdtem bátrabban nyomni, a Q3-ban pedig kihoztam a maximumot az autóból. Két köröm is jó volt. Nagyon elégedett voltam az autó balanszával. Csak kéttizedre voltam Vetteltől, ami nagyon kellemes meglepetés” – mondta Alonso.
“Nyilván minden területen javulnunk kell még, de eddig a monacói volt a legjobb időmérőm idén. A kockázatvállalás, az egykörös élmény miatt egyértelműen az a kedvenc pályám. Remélhetőleg a versenyen előrébb tudok majd lépni, jó stratégiával talán a dobogóig juthatok.”
“De holnap eső is lehet, úgy nagyon nehéz lesz célba érni, 78 körön keresztül kell majd koncentrálni.”
Az elégedett és bizakodó Alonsóval éles kontrasztot alkotott Räikkönen, aki inkább panaszkodott a kvalifikáció után:


“Egyszerűen egyre nehezebben ment. Az elején még egész jó volt, aztán egyre nehezebbé vált az időmérő. Nehéz hétvégém volt eddig, nagyon küszködtem az autóval. Nem is igazán a beállításokkal van bajom, egyszerűen csak nem tudom bemelegíteni a gumikat, az elsőkkel van gondom.”
“Egy hagyományos pályán még meg lehet oldani a balanszgondokat, ott lehet nyomni, aztán ki is lehet futni, nincs gond, de itt nincs második esély.”

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.