F1: Kubica tönkreteszi magát a ralival?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.23. 16.30

Felipe Massa szerint egykori ellenfele, a Forma-1-ből sérülése miatt kiesett Robert Kubica hibát követ el azzal, hogy a ralizást erőlteti.

Az óriási ígéretnek tartott Robert Kubica négy és fél idény után távozni kényszerült a Forma-1-ből, amikor 2011 elején súlyos, életveszélyes balesetet szenvedett egy raliautóval. A lengyel tehetség jobb karja maradandóan károsodott, F1-es autót nem lenne képes hosszabb távon vezetni, így régi szerelme, a ralizás felé fordult.


Kubica tavaly a WRC2 bajnoka lett, idén pedig már a világbajnokságban, a WRC-ben szerepel, de ahogy előtte Kimi Räikkönen, úgy ő is inkább a bukásai, borulásai és nem a győzelmei miatt szerepel a hírekben.
Egykori versenyzőtársa, Felipe Massa szerint a lengyel rossz úton jár.
“Nagyszerű versenyző, de szerintem nem jó úton jár. Szerintem nem való neki a ralizás. Formula Renault-s kissrác kora óta ismerem, de a balesete óta nem találkoztunk, ugyanis sosem jön F1-es versenyekre” – idézte az Autosport a brazil veteránt, akit a baleset híján valószínűleg Kubicára cserélt volna a Ferrari 2012-re.
“Szerintem a ralizással csak veszélybe sodorja magát. Jobban járna a DTM-mel (Német Túraautó-bajnokság), az olyan versenyzésben van tapasztalata, van rálátása. A ralizás nagyon távol áll tőlünk (F1-esektől). Tudom, hogy a kézproblémája miatt nem képes Forma-1-es autót vezetni, de azért akadna még más kategória számára.” 
“Főleg, hogy újra és újra bukik a ralikon. Komolyan, én a helyében nem ott versenyeznék” – üzente Massa.
Massa és Kubica itt még az F1-ben, a 2007-es Japán Nagydíj végén, őrületes csatában – Palik László értő tolmácsolásában

Kommentek

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

Hároméves autók, amik nem hagynak cserben

A világ legnagyobb autós ügyfélelégedettségi felmérésekkel foglalkozó ügynöksége, a J.D. Power megnézte, a 2014-es eresztésből melyek ma a legmegbízhatóbb járművek.

Egyszerre áremelés és árcsökkentés a kutakon

A Mol szerdán emeli a benzin árát, a gázolajé ugyanakkor csökkenni fog.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

F1: Máris elromlott a McLaren és a Red Bull

Alig kezdődött meg a Forma-1-es tesztelés, két nagycsapat máris komoly műszaki hibákba futott bele. A Red Bullt tréleren kellett a garázsba szállítani.

Már ezért is többet kell fizetniük az autósoknak

Az autósok 2016-ban átlagosan 78 000 forintért kötöttek teljes körű casco biztosítást, ami közel 9 százalékkal haladja meg az előző év hasonló időszakában mért szintet (71 600 Ft).

Magyar pilóta a ralikrossz-világbajnokságban

2017-ben állandó magyar versenyzővel startol a ralikrossz-világbajnokság.

Drága a magyar üzemanyag, ennyiért adják a szomszédok

Szétnéztünk, hogy a szomszédos országokban mennyibe kerül az üzemanyag, és a müzlibe vágtuk a kanalat.

Melyik a legszebb 2017-es Forma-1-es autó? Szavazz!

Új idény, radikálisan új Forma-1-es autók – de melyik csapat volt a legügyesebb, már ami az esztétikát illeti?

Jön az ingyenes magyar KRESZ-vizsga

A tervek szerint ingyenessé teszik a KRESZ-vizsgát a diákok számára.

F1: Ki vezeti először az új autókat?

Ma délelőtt Barcelonában megkezdődik a 2017-es Forma-1-es idény első hivatalos tesztje, 10 csapat küld pályára új autót. Itt a hét beosztása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.