F1: Grosjean elhagyhatja a Lotust

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.23. 13.30

Bár a Lotus főnöke szerint maradni fog, Romain Grosjean nem zárja ki, hogy más csapatnál keresi majd a boldogulását 2015-ben.

A Lotus tulajdonos-főnöke, Gerard Lopez pár napja arról beszélt, hogy az elmúlt két évben náluk kicsiszolt Romain Grosjean mára igen kívánatos versenyző, több nagycsapat is érdeklődik iránta, de szerinte maradni fog Enstone-ban.


“Nincs olyan költségvetésünk, mint egyes csapatoknak, szóval csak egy bizonyos pontig állhatjuk a versenyt. De Romain nagyon-nagyon jól érzi magát nálunk, szerintem nem tervezi a váltást. A tavalyi szereplései után több csapat is érdeklődött iránta, és idén is ez a helyzet. Nem azt mondom, hogy el fog szerződni tőlünk, csak azt akarom mondani, hogy itt ez a pilóta, akit annyian kritizáltak, most pedig gyakorlatilag bármelyik csapathoz mehetne” – magyarázta Lopez.
Monacóban az RMC rádió szembesítette a francia pilótát a főnök szavaival, azonban Grosjean nem volt hajlandó kizárni, hogy 2015-re jobb helyet keres magának.
“Jólesik, amit mondott, mindig jó érzés ilyen hízelgő dolgokat hallani. De úgy gondolom, hogy még csak a hatodik futamnál tartunk, sok fordulatot hoz még az idény, a jövő még elég távoli. A silliy season (az átigazolási találgatások, tárgyalások) a nyári szünetben kezd felpörögni” – kezdte. 
 
“Nyilván szeretnék futamokat nyerni, a világbajnoki címig jutni, ehhez pedig olyan csapat kell, amelyik képes ezt elérni” – lebegtette meg a váltást.

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.