F1: Alonso nem bízta el magát

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.23. 09.30

Bár Fernando Alonso futotta a legjobb időt a Monacói Nagydíj második szabadedzésén, a spanyol nem hiszi, hogy az élen lennének. A szombat még sok kérdést tartogat.

A ferraris Fernando Alonso volt a leggyorsabb a Monacói Nagydíj csütörtöki második edzését, de a spanyol elsősége inkább csak a szuperlágy gumiknak volt köszönhető, délelőtt lágyakon Lewis Hamilton jobb idővel zárt. A kétszeres bajnok óvatosan is nyilatkozott a nap végén.


“Monacóban az edzéseken a fő cél a minél több kör megtétele, hiszen ez egy nagyon sajátos pálya, rá kell érezni az autóra. Bár az eső miatt rövidebb volt a második edzés, nagyjából sikerült végigvinni a programomat, és turbó ide vagy oda, ez a pálya mindenképp nagyon komplex, szóval az időmérő kulcsfontosságú lesz.”
“A szuperlágyakkal elért plusz tapadás alapján egyértelmű, hogy ez a keverék kell majd szombatra, de a versenystratégia még nem világos, ugyanis nem mentünk hosszú etapot. Lehet, hogy improvizálnunk kell majd.”
Míg Alonso az élen, csapattársa, Kimi Räikkönen az utolsó helyen zárt csütörtök délután, ugyanis a Ferrariban elromlott a sebességváltó. Ő a szombati edzéstől vár válaszokat.
Räikkönen unalmában Vettel autója előtt bóklászott – rosszkor


“A rossz idő sajnos rányomta a bélyegét az első edzésnapra, felére kurtította a tervezett munka végrehajtásának lehetőségét. Délelőtt, a száraz körülmények mellett többféle beállítást is kipróbáltam, és az első tengely fékezés közbeni gyenge tapadásán kívül komolyabb gondom sem volt” – magyarázta a 2005-ös győztes. 
“Délutánra módosítottunk pár dolgon, hogy javítsuk az autó balanszát, de előbb majdnem egy órát kellett várni, hogy kimehessünk, utána pedig a sebességváltó hibája akadályozta meg, hogy végigcsinálhassam az edzést. Szombaton igyekszünk majd a legtöbbet kihozni a harmadik edzésből, hogy felkészülhessünk az időmérőre, ami itt kulcsfontosságú.”

Kommentek

Minden autóba nyomkövetőt kell szerelni Kínában

Minden gépjárműbe műholdas nyomkövetőt kell szerelni az északnyugat-kínai Hszincsiang-Ujgur autonóm körzet egyik prefektúrájában a terrorizmus elleni küzdelem keretében.

Hivatalosan is megvan Magyarország legtorzabb BMW-je

Ha valaki netán van olyan elvetemült és pénzt ad érte, egy dologra kérjük: bontsa szét és alkatrészenként adjon túl rajta, mert ez ebben a formában a márka meggyalázása.

SsangYong XAVL: új szabadidőjármű Koreából

Genfben mutatja be új SUV-tanulmányát a SsangYong. Az egykori Korando szellemi utódja meglehetősen távol esett a fájától.

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.