F1: Ha nem jó a fenéktrombita, lesz más!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.05.22. 15.30

A Mercedes a barcelonai teszten próbált ki egy szépnek nehezen nevezhető kipufogótoldatot, amellyel a motorhangot próbálta felhangosítani a csapat. Más megoldás kell.

A Mercedes a barcelonai teszten próbált ki egy szépnek nehezen nevezhető kipufogótoldatot, amellyel a motorhangot próbálta felhangosítani a csapat. A fenéktrombita végül kudarcot vallott, hangosabb nem, csak nevetségesebb lett tőle az autó, az FIA ennek ellenére tovább keresi az autók lehetséges felhangosításának módját.


A szövetség akusztikai mérnökök segítségével dolgozik a problémán, rövid távon azonban nem várható megoldás, mivel a nyári Brit Nagydíjig nem lehet tesztelni. Ha esetleg addig sem merül fel tuti ötlet, akkor ez a szezon már menthetetlen.

Noha különösen Bernie Ecclestone elégedetlenkedett sokat a hangerő hiánya miatt, a mezőnyben egyre többen gondolják úgy, hogy túl van lihegve a probléma. Még Jean Todt FIA-elnök szerint is előbb-utóbb hozzászoknának a nézők a dologhoz.

“Ez ízlés kérdése. Nekem nincs problémám a hangerővel, de ha sokan mondják, hogy többet akarnak, akkor meg kell vizsgálnunk a kérdést” – nyilatkozta Todt. “Biztos vagyok benne, hogy néhány hónap múlva senki nem beszél majd a zajról, lesz helyette más csámcsognivaló.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.